nedeľa 12. apríla 2015

Pleťová maska

http://www.rosemont.sk/p/182/pletova-maska-peel-off-chlorofyl



Vlastnosti:

Táto pleťová maska obsahuje spirulina riasy a mätu. Táto maska zabezpečuje, aby bola pokožka obohatená a samozrejme hydratovaná. Mäta spolu s riasmi má navyše liečivé účinky. Spirulina je vláknitá špirálovitá riasa s modro - zelenou farbou, ktorú má vďaka chlorofylu a fykocyanín - pigmentu. Má úžasnú schopnosť efektívnejšie syntetizovať vysoko kvalitné koncentrované živiny, než akékoľvek iné riasy.

Poskytuje vysoké koncentrácie mnohých živín : aminokyseliny , vitamíny , minerály , stopové prvky , esenciálne lipidy , ako je gama - linolénová kyselina a super antioxidanty , ako je beta - karotén. Mäta je bohatá na tanín, ktorý zmäkčuje a regeneruje bunky . Zložky masky pomáhajú podporovať zdravú sviežu pleť aktiváciou mikrocirkulácie, aby pleť vyzerala zdravo a mladšie.

Návod na použitie:
Prášok vysypte do misky a pomaly rozmiešavajte s vodou, ktorá má izbovú teplotu. Vodu pridávajte a miešajte dovtedy, dokým sa vám nevytvorí masková pasta. Masky je dosť veľa, preto do misky nenasypte celý obsah sáčka, maximálne tak 1/3. Keď sa vám vytvorí pasta, naneste si ju na pleť, počkajte 15minút a následne zlupnite. Použite ju na tvár a krk, vyhýbajte sa okoliu očí. Má zeleno-modrú farbu, takže sa nezľaknite. Naneste ju na pleť, niekoľko minút necháme pôsobiť a následne ju odstránime. Použitie je naozaj jednoduché, nakoľko sa maska pohodlne nanáša.

Moja skúsenosť:
Najprv by som mala povedať, koľkokrát som ju použila. Masku som zatiaľ použila iba 3krát, no určite ju ešte použijem. Keďže som ju použila iba 3krát, jej dlhodobejšie účinky alebo inak povedané, aké pozitívne účinky sa objavia pri dlhodobom užívaní zatiaľ neviem povedať. Maska, ako som už spomínala, má jednoduchú aplikáciu, takže aj keď masky nejak často nepoužívam, jej aplikácia mi nerobila problém. Už pri prvej aplikácii som cítila ako sa mi pokožka sťahuje. Keď som si ju dala dole, čo išlo rovnako ľahko ako nanášanie, bola som príjemne prekvapená. Nedá mi nespomenúť fakt, že s odstraňovaním  pleťových masiek som mala vždy problém. Vlastne aj preto masky veľmi nepoužívam. Keď som si ju dala dole, bola som príjemné prekvapená. Moja pokožka bola jemná, hladká a hebká. No čo ma ešte viac prekvapilo, táto hebkosť, hladkosť a jemnosť mi zostala aj na druhý deň. Väčšina masiek má iba krátkodobé účinky. Už po niekoľkých použitiach som mala pokožku hydratovanú a teda i krajšiu a sviežejšiu, čo si všimli i moji spolužiaci a rodina. Taktiež by som mala povedať fakt, že mám problémy s akné. Tým, že maska moju pokožku vyživila a hydratovala, akné sa zmiernilo.

Dôležitou informáciou, aspoň ja to tak cítim je, že som ju používala cez tuhšiu jeseň. Nakoľko maska obsahuje betakarotén, pri používaní v lete by mala udržať pleť opálenú a opálenie by malo vydržať dlhšie. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára