pondelok 7. decembra 2015

Tvorítka na cappucino

Už od 18rokov milujem kávu, ktorej sa neviem nabažiť. Zo začiatku som ju mala len rada, no teraz je to už denná rutina, bez ktorej ani nevstanem z postele.



V poslednej dobe ma však nejak začala nudiť. Stále dokola to isté, tá istá chuť, tá istá pena. Nudila ma, no nechcela som sa jej vzdať. Práve preto som sa rozhodla zakúpiť si originálne tvorítka na kávu.

Materiál: plast
Farba: biela
Počet kusov v balení: 16ks

Priznám sa, že som s takýmito formičkami ešte nerobila a tak sa niet čo diviť, že mi to trvalo naozaj veľmi dlho, kým som také niečo dokázala vyrobiť. Nejde tu iba o to, aby si človek kúpil jedno tvorítko a nasypal si na kávu hoci čo, ide tu hlavne o to, ako veľmi je našľahaná šľahačka. U nás doma máme našťastie kávovar, ktorý sám našľahá mliečnu penu, no kým som prišla na to, ako nasypať a čo nasypať, tak som myslela že zošaliem.

Ja osobne som zvykla do kávy takýmto spôsobom sypať cukor. Hlavne preto, že ho tak či tak budem v káve potrebovať, tak prečo nie takýmto spôsobom. Postupom času som však prišla na to, že na to treba niečo ľahšie. Napríklad škoricu, ktorá sa nepotopí do peny a ani do šľahačky a krásne bude zdobiť šálku kávy. Navyše je farebne veľmi výrazná, takže sa dá veľmi pekne vidieť, aké tvorítko som použila na výrobu tejto kávy.

V každom prípade to je veľmi zaujímavý a originálny spôsob, ako si spríjemniť ranný deň šálkou kávy s obrazcom.

Výhody
V balíčku je 16ks vytvarovátiek
Cena

Nevýhody
Nie každé vykrajovátko sa mi designovo páči


A čo vy a káva? Skúšali ste už niečo takéto?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára