streda 26. októbra 2016

Epilátor Braun Face 830 - čistenie pleti

Určite ste už skúšali rôzne produkty na čistenie pleti. Možno ste vyskúšali aj rôzne hubky a čistiace prostriedky na tvár, ktoré sa vám pozdávali. Ja som mala taktiež rôzne čistiace hubky, no najradšej som mala tie z prírodných vlákien. Veľmi sa mi páčil ten pocit na tvári, a keď som použila dobrý produkt, vždy som sa cítila ako v siedmom nebi. Keď som však použila tento epilátor 2 v 1 s čistiacou hlavicou, zostala som veľmi zaskočená, nakoľko bolo čistenie naozaj úžasné.

V prvom rade by som však mala popísať to, ako sa z epilátoru dá spraviť čistič pleti. Veľmi sa mi páči, že sa dá hlavica veľmi ľahko a rýchlo nasadiť na epilátor, čo mi nezaberie ani minútku môjho času. Po nasadení hlavice sa tento batériový epilátor zmení na čistiaci prostriedok. Nehýbe sa, nekýva a ani nekimáca, je pevne pripevnený, a tak sa s ním pohodlne narába. 

Kartáčik je naozaj veľmi jemný. Naozaj veľmi sa mi páči jeho funkcia Wet & Dry, vďaka čomu si ho môžem zobrať aj do sprchy. Osobne to však veľmi často nevyužívam, aj keď veľmi rada si pleť čistím práve vodou alebo použijem nejaký prípravok priamo určený na čistenie. Veľmi ľahko a pohodlne sa s ním dá dokonca aj odlíčiť, čo beriem za najväčšiu výhodu tohto produktu. 

Ako som však pozerala na recenzie (ktoré som čítala ešte predtým, ako som siahla po tomto prístroji), nie som s ním iba ja spokojná, ale aj ďalšie zákazníčky, ktoré si ho kúpili. Ich slovami je kartáčik veľmi jemný, čo môžem potvrdiť aj ja. Ako som si však všimla, väčšina žien ho kúpilo práve na čistenie pleti a nie na epiláciu. Ja sa s vami však chcem v ďalšom článku podeliť aj o jeho epilačné vlastnosti, takže sa máte na čo tešiť :)

Ďakujem za pozretie si recenzie a verím, že vás Braun epilátor na pleť zaujal. V každom prípade som s celkovým čistením nadmieru spokojná

1 komentár: