nedeľa 16. októbra 2016

Epilátor Braun

Ahojte :)

V súčasnej dobe má čoraz viac ľudí problémy s chĺpkami. A to nie len muži, ale aj ženy.

Ak mám byť úprimná, niekedy mi príde až vtipné, že muži chodia absolútne zarastený a myslíme si o nich, že sú nádherný a žena ak má nejakú nedokonalosť v podobe pár chĺpkov, muži to častokrát vidia ako veľký problém. To je však dnešná doba a preto som sa rozhodla napísať zopár článkov o epilačnom prístroji na tvár. Snáď vám poradím a pomôžem, či si tento epilátor kúpiť, alebo siahnuť po niečom inom.

V prvom rade by som chcela povedať, že som si kúpila epilátor na tvár od značky Braun. Konkrétne typ Braun Face 830 v hodnote 50,90€. Tento epilátor bol na stránke veľmi dobre hodnotený. Mal 7 hodnotený s celkovým počtom 4 a pol hviezdičky, čo je naozaj úžasné.

Je vyhotovený tak, aby sa s ním dalo manipulovať prakticky kdekoľvek, nakoľko funguje na batérie. Veľkou výhodou je aj veľmi pohodlná taštička do ktorej sa celý tento produkt zmestí, a tak si ho môžem zobrať aj na dovolenku. Je to nie len praktické, no vyzerá aj veľmi dobre. Veľmi sa mi páči, že je samotná taštička v ružovo-fialovej farbe, čo vyzerá nesmierne žensky, a zároveň vyzerá ako normálna kozmetická taštička na make-up, takže si cudzí človek ani neuvedomí, čo v nej nosím, a tak sa nemusím hanbiť, za tieto moje nedokonalosti, ktoré mi prekážajú a samozrejme vyzerajú veľmi neesteticky.

Okrem základného epilátora a spomínanej taštičky sa v balení nachádzala aj čistiaca kefka na tvár, pre dôkladné vyčistenie pleti a potom zrkadielko, ktoré vďaka zväčšovaciemu sklu mu dokáže povedať, či som si už odstránila úplne všetky chĺpky, alebo mi nejaké na tvári ešte ostali.

A ako funguje epilátor a čistiaca kefka? To sa dozviete v najbližšej recenzií na tento produkt :) Verím, že vás tento produkt zatiaľ oslovil a budete sa tešiť na recenziu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára