sobota 19. novembra 2016

Čo všetko som si kúpila? Napr. Dezodorant Adidas Adipure

Ako to už u mňa býva zvykom, po uverejnení krátkych recenzií na produkty sa dostaneme aj k samotnému zhrnutiu, čo všetko som si dopriala alebo inak povedané, na čo som minula svoje peniaze. A tak to bude aj v tomto článku.

Nivea lak na vlasy Color Care
Tento lak na vlasy má silu tuženia 4/6, no osobne mi k vlasom veľmi nesadol. Nemôžem však tvrdiť, že som z neho sklamaná, no určite ho už druhýkrát nebudem kupovať, keďže poznám za tú cenu oveľa lepšie produkty.

Lak na vlasy Volume Care
Tento lak mi sadol k mojim vlasom o čosi viac, pričom silu tuženia má rovnakú (4/6). Identifikujete ho podľa modrých písmen a veľmi sa mi páči ako sa správa na mojich vlasoch. Na druhej strane mám taktiež osvedčenejší lak.

Nivea Mega Strong
Konečne sa dostávame k môjmu favoritovi na ktorého nedám dopustiť. Ide o lak na vlasy s extra silným tužením (6/6) a tmavo modrými písmenami, ktorý nemôžem pustiť z ruky a vždy sa aspoň jeden nachádza u nás v domácnosti. Je jednoducho úžasný

Adidas dezodorant Adipure
Tento dezodorant je šetrný k mojej pokožke, no nemôžem ho používať po holení (ako väčšinu dezodorantov). Má bielo fialový obal, ktorý vyzerá naozaj žensky a vôňa je taktiež veľmi príjemná a sladká.

Nivea šampón na vlasy
Musím sa priznať, že som bola troška sklamaná. S Niveou sa stretávam najmä v podobe lakov na vlasy, a keďže sa mi osvedčili, skúsila som siahnuť aj po ich šampóne. Veľmi sa mi páčilo, že má priesvitný obal, no k mojim vlasom nesadol. Verím, že niekto z vás ho už používal a má s ním lepšie skúsenosti ako ja, no osobne si ho už určite viackrát nekúpim.

Palmolive sprchový gél
Ide o sprchový gél v spojení s peelingom. Má veľmi peknú modrastú farbu, čo ma na ňom oslovilo hneď ako prvé. Modrú farbu zbožňujem a navyše sa hodí do našej kúpeľne. Má veľmi príjemnú vôňu a určite po ňom ešte niekedy siahnem.

1 komentár: