štvrtok 24. novembra 2016

Kozmetikovo

Ahojte. Opäť vám sem prinášam moje malé zhrnutie kozmetických nákupov. Verím, že aj vy patríte k takým veľkým nakupovačom ako ja, a tak si o mne aspoň nebudete myslieť, že míňam nespočetne veľa eur na kozmetiku.

Šampón proti vypadávaniu vlasov pre mužov
Tento šampón má veľmi zaujímavú, peknú mužskú vôňu z ktorej nám častokrát vonia celá kúpeľňa. Zatiaľ sme si však nevšimli, že by naozaj pomáhal. Na druhej strane sa po ňom zevraj vlasy oveľa lepšie rozčesávajú a je k vlasom teda aj šetrnejší. Možno to mal byť jeho hlavný účel.

Šampón pre mužov proti šedivým vlasom
Prvýkrát keď sme ho otvorili sme boli naozaj veľmi prekvapení, nakoľko celá pointa tohto šampónu pozostáva v tom, že vlasy farbí. Celý šampón je čiernej až tmavohnedej farby a pri nanášaní máte pocit, ako keď si z vlasov odstraňujete šampón. Teda voda je od neho celá zafarbená, no určitá časť zostáva aj na vašich vlasoch.

Suchý šampón Batiste Neon
Tento šapón má veľmi peknú a jemnú vôňu. Veľmi som si ho však obľúbila aj vďaka jeho peknému obalu, ktorý je farebný a v skrinke doslova žiari. V skrinke sa rozhodne nestratí, pretože si túto explóziu farieb rozhodne všimnete. Určite ho musím vrele odporúčať

Suchý šampón Batiste oriental
Tento šamón ma prvotne zaujal svojim orientálnym vzhľadom, ktorý obsahuje labute. Zbožňujem tieto zvieratá, a tak som mu nedokázala odolať. Na druhej strane je aj samotná vôňa veľmi pekná, jemná a podobne ako aj Batiste neon, oba dokážu veľmi dobre umyť vlasy a odstrániť prebytočný maz a to aj bez použitia vody.

Tangle Teezer 
Kefa je doslova božská. Vďaka nej sa mi vlasy pohodlne rozčesávajú, a to aj v prípade, že som použila predtým lak na vlasy. V dôsledku toho ma ani toľko neťahá pri rozčesávaní a teda mi ani toľko vasov nevypadáva. Tangle Teezer je možné zakúpiť v rôznych farebných prevedeniach, no mňa najviac oslovila táto ružovo tyrkysová kombinácia.

Nivea krémy
Tieto krémy som dostala k objednávke. Jeden je mužský krém, ktorý som dala svojmu kamarátovi, no osobne s ním veľmi nebol spokojní a potom univerzálny krém, ktorý som si obľúbila  u nás doma má svoje čestné miesto. Rozhodne ho musím odporúčať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára