nedeľa 20. novembra 2016

Repelentovo

Ahojte. Opäť vám prinášam moje obľúbené kozmetické nákupy, ktorých sa nikdy neviem nabažiť. Ešte dobre, že som žena, a tak to nie je nič neobvyklé a považuje sa to u nás za normálne. Zároveň však musím povedať, že taký dobrý nákup kozmetiky za výhodnú cenu je určite na nezaplatenie. Čo som si teda tentokrát kúpila?

Aj keď prichádza zima a teda nás komári opúšťajú, dopriala som si jeden malý rozkošný repelent v žltom prevedení. Pýtate sa prečǒ? Prečo práve teraz? Odpoveď je jednoduchá: CENA. Nakoľko prichádza zima, veľa produktov sa dostáva do zľavy a tak to bolo aj v tomto prípade. Za tento repelent som zaplatila neuveriteľných 0,95 eur. Pred nákupom som ho však bola pozrieť aj v niektorých kamenných predajniach kozmetiky, kde bol tento istý produkt s rovnkou gramážou oveľa drahší. Takže som nemala nad čím váhať a hneď sa zopár kusov ocitlo aj v mojom košíku. Aby som to s tým repelentom však nepreháňala, zakúpila som si z neho iba 4kusy. A ak sa pýtate prečo tak veľa, pravidelne chodíme do Tatier ale aj do Banskej Štiavnice, kde sa bez repelentu jednoducho nezaobídem. Navyše, musím povedať, že chodíme aj na Kung-Fu tábory kde je veľa detí a veľa z nich jednoducho repelent nemá. A ako správny zástupca trénera som nútená dozerať na ich zdravie, takže by som mala mať zopár repelentov Farmona masqit killer v zásobe. Častokrát sa mi preto stalo, že som za jeden tábor ktorý trvá 7dní minula až 2-3 balenia repelentu, keďže rodičia nemysleli na takéto veci. A to sme po novom začali písať aj zoznam, čo si určite majú deti priniesť a repelent je tam taktiež spomínaní. No, i tak sa musím o ich zdravie postarať, a tak som nútená kupovať väčšie množstvá takýchto produktov. Samozrejme, na moje náklady.

Čo sa týka tohto repelentu, je malý šikovný a ešte má aj veľmi pekný žltý design. Vyzerá to roztomilo a zároveň odlične od ostatných repelentov. Čo sa týka tejto značky, kedysi som od nej mala jeden repelent a bol celkom dobrý. Nakoľko si však pri takýchto veciach potrpím viac na cene, keďže predpokladám, že každý repelent by mal byť účinný, tak sa do mojich rúk viac nedostal. Teda,... až teraz. Nakoľko som však s ním bola už predtým spokojná, určite budem aj teraz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára