streda 8. apríla 2015

Letný plážový outfit

Čo Vás napadne pod pojmom"Letný Outfit"? Mňa napadnú rôzne pláže, opaľovanie, plávanie v mori a mnoho ďalších aktivít súvisiacich s týmto pojmom. 






    Ako som tak listovala stránkami a hľadala som ten správny outfit, ktorý by mi ako sa hovorí, padol do oka, tak som našla konečne ten správny.


PREČO PRÁVE ON?
  Páči sa mi vzor a sfarbenie plaviek. K tomu sú zladené krátke rifle, bez ktorých si nevie predstaviť leto ani jedna žena. No povedzme si na rovinu, keď je veľmi veľká horúčava, kto by si na seba obliekol dlhé rifle? Taktiež sa mi páči ich sfarbenie - pekná bledomodrá. Presne taká, aká sa hodí na leto.
  Veľmi ma zaujala, biela košeľa. Teda,... Myslím si že je to biela košeľa. Vyzerá, že je  z takého materiálu ktorý saje pot a dobre cez ňu prefukuje. Čiže, keď je trošku veterné počasie, ale zároveň stále  teplo, viem si predstaviť, že by som si to obliekla aj ja. Či už na pláž alebo inú letnú aktivitu na relax.
   Hnedá, predpokladám, že plážová taška dodáva tomuto outfitu, tak povediac "šmrnc". Perfektne sa hodí k plavkám a vyzerá byť aj dosť priestranná. Priestranná na veci, ktoré sú pre ženy na pláži veľmi dôležité. Sú to napríklad: opaľovacie krémy, slnečné okuliare, mobil, fľaška s minerálkou, ovocie alebo nejaká pochutinka, ktorá spríjemní deň na pláži. 


   Takže ženy, dievčatá. Ak ste nevedeli ako sa zladiť na dovolenku na pláži, môžete sa nechať inšpirovať týmto outfitom. Osobne keby mám postavu ako tá žena na obrázku, neváham a  hneď by som sa zladila do tohto plážového outfitu.


  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára