piatok 10. apríla 2015

Letný outfit 1



Mali sme tu, letný plážový outfit. Veľa ľudí si mohlo pomyslieť: "Dobre, plážový outfit, ale čo keď nechcem isť práve na pláž?" No, aj na toto som myslela.
                                                     

PREČO PRÁVE TENTO?


 Tento outfit mi padol do oka nie len preto, že tyrkysová je pekná farba, ale zdá sa mi to veľmi zaujímavé, keď sa  do oufitu zjednotí jedna farba, ktorú dopĺňa druhá farba, najlepšie ak ju dopĺňa biela.  Dopredu oznamujem, že tento outfit neplatí len o tyrkysovej farbe. Ak sa Vám viac páči, ružová, oranžová, fialová, zelená alebo žltá. Je to na Vás, akú farbu si zvolíte.
  Vieme všetci, že existujú ľudia - poväčšine ženy, ktoré sú tip top zladené.
Ako môžeme vidieť na obrázku, sú tam: Tyrkysové nechty, tyrkysový mobil, dokonca aj tyrkysové vlasy.
    Samozrejme, že nemôžu v lete chýbať krátke rifle. Lebo ako som už spomínala v plážovom outfite, žiadna  žena by si nevedela predstaviť horúci letný deň, keby nemala v šatníku aspoň jedny krátke rifle. K tým krátkym rifliam sa perfektne hodí biele tričko, ktoré je dierkované, ale myslím si, že keby si k tomu zladíte iné tričko bielej farby, tak s tým nič nepokazíte. Stále budete vyzerať dobre a in.
    Akú obuv si vybrať k tomuto outfitu - bledomodré alebo tyrkysové tenisky s bielymi šnúrkami, alebo naopak, biele tenisky s tyrkysovými šnúrkami? V tomto prípade je to jedno, ktorú variantu si vyberiete.
    Páči sa mi k tomu zladený originálny tyrkysový náhrdelník, v tvare fúzov, dodáva outfitu zvláštnosť a fantáziu.
   
Príjemne ma prekvapilo zladenie tyrkysových vlasov a tyrkysového krytu  na mobil. 
 Ak ste typ ženy, ktorá rada experimentuje s vlasmi, nezaváhajte, siahnite na tužidlo s tyrkysovou farbou, zafarbite si konce vlasov a hurá, máte na pár dní tyrkysový outfit.
    Myslím si, že  tyrkysový kryt na  mobil, ktorý môžeme nazvať aj "crazy face" dodáva outfitu bláznivú príchuť. Neviem ako by som to inak pomenovala. Fantázia tam určite nechýba.
      Ako posledné, čo musím podotknúť, sú tyrkysové nechty: Zaujímavosť, fantázia zladená s náhrdelníkom, tomu nechýba, ale tyrkysový lak na nechty  bez ozdôb, tiež vynikne veľmi dobre.
   

  .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára