sobota 25. apríla 2015

Princezničkovské spoločesnké šaty Epretty

Každá žena občas zažije spoločenskú udalosť, pri ktorej potrebuje spoločenské šaty. Hovorím o stužkovej, plesoch, báloch,... Spoločenské šaty je možné: požičať či kúpiť. Ja uprednosťňujem kúpenie, nakoľko cena požičania je častokrát rovnaká ako cena nákupu.

Plesové šaty ma zaujali najmä na Epretty.cz, nakoľko ponúkajú široké množstvo rozličných šiat a cena za šaty je naozaj veľmi výhodná. Mňa najviac zaujali ružové „princezničkovské“ šaty:http://www.epretty.cz/Ever-Pretty-HE08354PK-d724.htm , ktoré sa dajú kúpiť iba na objednávku a doba dodania sú 2 týždne.

Ever-Pretty HE08354PK


ŠATY NA OBJEDNÁVKU
Šaty ktoré nie sú skladom majú samozrejme svoje výhody a nevýhody. Nevýhodou je doba dodania, avšak je možnosť kúpiť si šaty ktoré sú na sklade - takže sú okamžite k dispozícií. Veľkou výhodou je široký sortiment a samozrejme veľkosť. V šatách na objednávku nájdete množstvo dlhých i krátkych šiat, ktoré sú vhodné na spoločenské akcie, na koktejlové párty, bežné nosenie a niektoré sú vhodné i ako svadobné šaty. Výber je naozaj široký. Navyše, väčšinu šiat na objednávku je možné objednať vo veľkostiach XS-3XLŽena s každými krivkami si príde na svoje.

TABUĽKA VEĽKOSTÍ
Tabuľku veľkostí nájdete v sekcií O nás → Tabuľka veľkostí
Tu si môžete pozrieť veľkosť, ktorá vám padne ako uliata. Najlepšie je odmerať si svoje miery (prsia, pás). V prípade, ak ste niekde medzi veľkosťami, napr. medzi M-L, rozhodnite sa podľa veľkosti iných spoločenských šiat, alebo veľkosti TOP-u či trička, ktoré máte doma a jeho veľkosť je označená v EU veľkosti (napr. 38, 40)

Ja osobne som mala tiež tento istý problém. Moje veľkosti sú medzi M-L, avšak tričká nosím 38 i M. Veľkosť L, nenosím a preto som sa rozhodla pre M.


OBJEDNÁVKA
Sú dve možnosti objednávky. Formou nákupného košíka – táto objednávka sa dá spraviť iba v prípade, ak ide o tovar ktorý je na sklade. Alebo o opýtanie sa na šaty, formou kontaktného formulára, ktorý nájdete v sekcií „KONTAKTY“.  
·         Nákupný košík
Ak sa rozhodnete pre tento spôsob nákupu, do košíka si vložte šaty vo veľkosti o ktoré máte záujem a sú skladom.  Následne sa Vám objaví košík, s možnosťou pokračovať v nákupe, v prípade, ak si chcete ešte niečo kúpiť. Zvoľte si spôsob dodania a platby a môžete pokračovať v objednávke formou objednania.

·         Kontakty
Ak sa rozhodnete pre túto možnosť, zrejme ste sa rozhodli objednať si tovar ktorý nie je na sklade, poprípade ste obyvateľ Slovenska. Forma „kontaktu“ je veľmi jednoduchá, nakoľko spočíva v poslaní e-mailu do firmy s veľkosťou a druhom šiat, poprípade ďalšími informáciami.

Ja osobne som objednávala formou kontaktu. Do e-mailu som im napísala veľkosť a druh šiat o ktorý mám záujem a samozrejme moje kontaktné údaje. Epretty.cz boli veľmi ochotný a milý, vždy mi odpísali a to do 24hodín.

MOJA VOĽBA
Ako som už spomínala, ja osobne som sa rozhodla pre ružové princezničkovské šaty, nakoľko sú naozaj jedinečné a atypické. Už pri prvom pohľade na ne ma zaujali svojou farbou a ich kombinovateľnosťou. Ako si môžete aj na stránke všimnúť, dotyčnú dámu krásne oživili.




FAREBNÉ KOMBINÁCIE
Nakoľko samotné šaty sú ružovo čierne so striebornou ozdobou okolo pásu, mali by sme pri týchto farbách i zostať. Keďže na šatách dominuje ružová farba, ružovú kabelku či topánky by som už nevolila, keďže by šaty zanikli. Preto by som zvolila čierne alebo strieborné doplnky. Čierne lodičky a kabelka pôsobia elegantne. Strieborné lodičky a jemná strieborná kabelka pôsobí jemnejšie a upúta pozornosť.
Ja osobne by som si zvolila strieborné lodičky s jemnou striebornou kabelkou, už len preto, že by ma rozhodne bolo vidieť. Avšak čiernou sa tiež nič nepokazí.

ŠPERKY
Čo sa týka samotných šperkov,  v tomto prípade by som zvolila buď jemné strieborné šperky poprípade priesvitné alebo slabo ružové. Keďže vrchná časť šiat je čierna, použitie čiernych šperkov by nebolo to najideálnejšie riešenie.
Ako si môžeme všimnúť, samotné šaty pôsobia veľmi nežne, jemne, romanticky, žensky, mladistvo a pôsobia na nás „princezničkovsky“. Preto by som odporúčila použiť jemnejšie šperky, poprípade srdiečkový tvar.

Náušnice môžu byť vysiace i puzetkového štýlu, avšak treba dodržať vopred stanovenú farbu. V prípade vysiacich náušníc si musíme dať pozor hlavne na to, aby boli jemné a decentné.

Pre mňa najideálnejším šperkom k týmto šatám by bol swarovski. Swarovski pôsobi luxusne a elegantne. Navyše je vyrobený z lámaného skla, čo pôsobí neprehliadnuteľne.

 Z rady swarovsnki by som si zvolila vysiace srdiečkové náušnice, s odtieňom farby:
Crystal AB  - má dúhový odtieň v ktorom prevláda priesvitná strieborná farba
Light Rose – farba je veľmi podobná ružovej farbe šiat
Crystal Moonlight – jemné strieborné náušnice
Crystal – biely odtieň

Náhrdelník by mal byť jemný, keďže strieborná ozdoba okolo pásu je veľmi výrazná. Volila by som jednoduchý prívesok alebo jemný náhrdelník s rovnakým alebo podobným štýlom ako je na šatách. Ak chcete zvoliť objemnejší avšak stále jemný náhrdelník, mal by byť striebornej farby.

V prípade že ste siahli po swarovski šperkoch, mali by ste zostať pri rovnakom tvare i farbe čo sa týka náušníc, náhrdelníka i náramka.

Aby sa zachovala „princezničkovskosť“, ženskosť a jemnosť šiat, náramok by mal byť tiež jemný a decentný.

Šaty sú doma
Dodanie bolo naozaj bezproblémové. Epretty.cz ma kontaktovala keď im šaty prišli do predajne a aj o tom že mi ich posielajú na Slovensko. Už mi ostávalo iba čakať. Keď mi šaty prišli, bola som naozaj príjemne prekvapená. So šatami sa zaobchádzalo naozaj veľmi jemne, takže prišli v celku aj keď boli poslané až z Česka. Šaty síce bolo treba jemne prežehliť, avšak každé šaty je potrebné jemne prežehliť (najlepšie iba parou) pred plesom, stužkovou či bálom.






Čo ma zaujalo na ich prevedení, bol háčik nad zipsom, ktorý uľahčil celkové zapínanie šiat. Taktiež to bola guma na korzetovom vrchu (na hornej časti pŕs), ktorá zaručuje aby sa šaty z pŕs nezošmykli. Navyše obsahujú šlupky na zavesenie šiat na vešiak ( ktoré pri nosení nevytŕčajú).



Sukňa šiat je tvorená z viacerých vrstiev. Šaty sú lesklé, kriklavo ružové s trblietkami (čo na stránke nebolo veľmi dobre vidieť). Táto trblietavá vrstva nie je vrchná, takže sa trblieky neroznášajú po celom byte, ale držia sa na šatách.

Samotné princezničkovské šaty sú krásne, farba je rovnaká ako na obrázku a kvalitatívne sú veľmi odolné a jemné na dotyk. Veľmi dobre sedia na postave, ktorú krásne tvarujú. Keď som si ich obliekla, cítila som sa ako princezná a aj som tak vyzerala. Vyzerala som v nich nežne, jemne, romanticky, žensky, mladistvo, ... ako princezná.

 Šaty pútali pozornosť a dokonca niekoľko dievčat sa ma pýtalo kde som si ich požičala a za akú cenu. Keď som im povedala cenu za ktorú som ich kúpila, neverili vlastným ušiam. Väčšina spolužiačok si požičiavala šaty za 80-120€ a to len na jednu noc. Za túto cenu mám ja šaty, ktoré mi zostanú navždy, ako pamiatka na jedinečný deň. A navyše, určite si ich ešte niekedy oblečiem (napr. keď bude mať sestra svadbu).


Myslím si, že som na plese mala tie najkrajšie a najoriginálnejšie šaty, čo očividne potvrdili aj reakcie dievčať. Navyše, žiadna nemala také isté alebo podobné šaty ako ja. Veď predsa, každá žena chce na takýchto akciách vyčnievať z davu a byť tá najkrajšia.

VÝHODY


·         Široký sortiment
·         Ceny šiat
·         Farebnosť šiat
·         Príjemná komunikácia s Epretty
·         Jednoduchá objednávka
·         Dodanie vo vákuovom obale
·         Kvalita šiat
·         Šlupky na zavesenie šiat
·         Háčik na upevnenie zipsu
·         Guma na korzetovom vrchu
·         Originálnosť a jedinečnosť

·         Trblietky na sukni šiat

NEVÝHODY
·         Doba dodania (v dôsledku objednávky šiat ktoré neboli skladom)

FOTOGALÉRIA

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára