utorok 23. júna 2015

Tričko s vlastnou potlačou (mužská polokošeľa)

T-shock.eu ponúka veľké množstvo darčekových predmetov s vlastnou fotkou. Ponúka darčekové predmety ako sú vankúše, hrnčeky odznaky,... Ale aj dámske, pánske a detské tričká.

Nájdete tu ale aj  vopred zhotovené tričká ktoré obsahujú vtipné názvy, obrázky či inak zaujímavé motívy.

Mňa osobne zaujali tričká s vlastnou potlačou, nakoľko môj otec bude mať čoskoro meniny a už dlhšie pozeral po takomto tričku.

Výber
Pri tvorbe si človek musí najskôr uvedomiť to, o aký tovar sa zaujíma. V mojom prípade to bolo pánske tričko. Na výber som mala z viacerých možností. Pánske Fit tričko, Classic, XXXL tričko, polokošela,... Ja som si zvolila pánsku polokošelu Spring. http://www.t-shock.eu/cs/podklad/polokosileSpring

Táto košeľa ma zaujala materiálom (100% bavlna), módnymi bočnými rozparkami, zosilneným lemom a širokou škálou farieb.

Tvorba
Samotná tvorba je veľmi jednoduchá. Na tričku sa nám zobrazia „čiarkované rámčeky“ ktoré určujú časť potlače. Do týchto rámčekov môžeme vkladať ľubovoľné obrázky či texty.

Ako prvé by sme si mali zvoliť farbu trička (aby sme si mohli určiť dobre viditeľnú farbu textu). Keď máme farbu vybratú, môžeme ísť k samotným pridávaním objektov.

Nakoľko je môj otec veľkým milovníkom zvierat a to najmä nášho psa, zvolila som si jednu malú fotku na vrchnú časť trička – ako bol náš pes malý, jednu veľkú aktuálnu fotku, ktorá je umiestnená v oblasti brucha a na zadnú stranu trička som zvolila tú istú fotku ako na brucho. Na zadnú stranu trička som pridala humorný text, „mám pána a nebojím sa ho použiť“, nakoľko je môj otec veľmi veselým človekom.

S obrázkami či písmom sa dalo ľahko manipulovať. Pomocná lišta (ktorá sa zobrazila hneď po kliknutí na text či obrázok) umožňovala obrázok zmenšovať – zväčšovať, meniť poradie objektov, otáčať či vymazať samotný objekt. Teda najdôležitejšie funkcie. V ľavom bočnom panely sú ďalšie funkcie ako napr. Centrovanie,... avšak tieto funkcie som nevyužívala.

Chcela by som ešte spomenúť, že ak plánujete robiť viac tričiek či iných darčekových predmetov, odporúčam vám ukladať si návrhy, aby ste si boli istý že vám „nevypadnú“.


Objednávanie

Objednala som si iba toto jedno tričko, takže keď som ho dokončila, vložila som ho do košíka a mohla som prejsť k objednávke.

Aj keď som Slovenka, s adresou či poštou som taktiež nemala problém. Doručenie som zadala formou pošty, avšak je možný i osobný odber v Bratislave. Čo sa týka adresy, hneď pri vypisovaní adresy je kolonka „krajina“, do ktorej zadáte Slovensko.

Osobná skúsenosť

S tvorbou návrhu rovnako ako aj so samotnou objednávkou som nadmieru spokojná. Tvorba trička je veľmi jednoduchá a bočný panel rovnako ako aj pomocné nástroje uľahčujú manipuláciu s objektmi, textom či vlastnou fotkou. T-shock ponúka i vlastné obrázky, ako sú napríklad srdiečka či iné populárne a veľmi používané kresby.


Balík s tričkom mi prišiel dôkladne zabalený, takže som sa nemusela báť že sa tovar nejak poškodí či inak znehodnotí. Obálka bola veľmi originálna a vtipná.

+ AKO DARČEK, 10% ZĽAVA NA VÝROBU ĎALŠIEHO TRIČKA :) 

Keď som balík otvorila, tričko resp. polokošeľa bola už na dotyk veľmi dobrej kvality. Ako som pozerala a skúšala, švy boli naozaj odolné, takže som sa nemusela báť ( čo je v dnešnej dobe čoraz normálnejšie), že pri prvom oblečení tričko povolí. Košeľa bola už na dotyk príjemná a jemná. Obrázky a text veľmi kvalitne spravený, bez žiadnych pukliniek či iných nedokonalostí. Naozaj kvalitná potlač i materiál.




S tričkom som veľmi spokojná a otca naozaj veľmi potešilo.

FOTOGALÉRIA














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára