pondelok 4. mája 2015

Kozmetika - kvalita za priateľnú cenu

Nedávno som sa dozvedela o stránke hyaluron.sk a jej účinnej kozmetike.

Rozhodla som sa túto kozmetiku zakúpiť, nakoľko je za veľmi prijateľnú cenu a účinky by mali byť podľa popisov ohromujúce.


Ja osobne som si zakúpila rastlinný koncentrát energizing efect fluid a prípravok na dokonalú regeneráciu pleti.

ENERGIZING EFECT FLUID


Význam: 
Energizing efect fluid ampulky zaručujú, že sa pokožka prebudí do nového života. Nakoľko sú vitamíny životne dôležité, aj pleť by ich mala dostávať. Preto tieto ampulky obsahujú široké spektrum vitamínov a živín, ktoré zaručia, že bude pokožka pružná a hladká.

Obsah: koncentrát, vitamíny B, B (panthenol), H (biotin), C, E, A a F

Použitie: Koncentrát v ampulkách je vyvinutý špeciálne pre starostlivosť a ošetrovanie tváre, krku a dekoltu. Koncentrát v ampulkách bol vyvinutý pre dennú a nočnú starostlivosť. Aplikujte obsah ampulky do oblastí pokožky, ktoré chcete ošetriť. Následne je vhodné použiť denný alebo nočný krém.

Cena: Cena za 7ampuliek sa pohybuje okolo 22€

Osobná skúsenosť: Aj keď nie som typ človeka, ktorý by mal rád takéto prípravky, rozhodla som sa ho vyskúšať. Na svojej pokožke už viac ako rok pociťujem, že je šupinatá, bledá, nedostatočne vyživená a prekrvená, napriek tomu že pijem dostatok vody. Už po prvej aplikácií som pocítila a uvidela zmenu. Pleť sa mi rozžiarila (samozrejme, po prvej aplikácií nemôžete čakať úplné zázraky, avšak zmena je vidieteľná), je pružná, nie som tak bledá a predovšetkým prestala mi šupinatieť. Zrejme mi chýbali vitamíny, ktoré sú obsiahnuté v tejto ampulke.

Napriek tomu, že som túto krabičku ešte neminula celú, rozhodne som s výsledkom spokojná. Minimálne preto, že sa cítim konečne dobre, zdravo a sviežo.

WELLMAXX HYALURON


Význam: Tento koncentrát má jedinečné regenetačné účinky, vďaka ktorým je veľmi populárny na trhu. Vyhladzuje vrásky, obnovuje poškodenú pleť, spúšťa samo-reparačné mechanizmyObsahuje špeciálnu zmes hyaluronu, extrakt kmeňových buniek z jablka a extrakt z ibišteka.

Obsah: Kyselina hyalurónová, Extrakt jablčných kmeňových buniek, Extrakt z ibišteka, Hydrosystém Aquaxyl®

Použitie: Perfektný omladzujúci zosilňovač, podporuje regenerančné mechanizmy, ktoré sú pokožke vlastné a tým zmenšuje čiary a mimické vrásky.

Cena: Cena za 7ks koncentrátu sa pohybuje okolo 22€

Osobná skúsenosť: Nakoľko je tento koncentrát prevažne na vyhladenie vrások, ponúkla som ho mamine. Samozrejme, ako každá správna dáma, okamžite po ňom siahla. 

Z jej rozprávania viem a hlavne zo zmien na jej pleti usudzujem, že vrásky síce nezmizli, avšak sú oveľa menej viditeľné ako predtým.

Hovorí, že sa s týmto koncentrátom cíti tak, ako už dlho nie. Mladá a svieža. Jej pleť prekypuje radosťou, úsmevmi a smiechom. Predtým, sa veľmi nerada pozerala do zrkadla, hlavne kvôli vráskam. Teraz s tým nemá problém, nakoľko vidí pokroky a cíti sa zdravšie. Jej pleť je vypnutejšia.

Za mňa môžem povedať, že som s ampulkami veľmi spokojná a za moju maminu, že je s koncentrátom naozaj nadmieru spokojná. Určite môžem odporúčať tieto výrobky, nakoľko sú za rozumnú cenu a ich účinky sú viditeľné.


FOTOGALÉRIA










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára