nedeľa 3. mája 2015

Prečo som sa stala blogerkou?

Ahojte :)

Tentokrát som sa rozhodla napísať Vám niečo od srdca hlavne o tom, prečo som sa stala Blogerkou/Recenzenzkou.



Už dlhšie ma zaujímali blogeri, poprípade youtuberi a ich činnosť. Teda, pridávanie príspevkov a hlavne komunikácia s ľuďmi. Oni boli tí, ktorí ma fascinovali a v ťažších chvíľach ma ich čítanie či pozeranie rozveselilo a naplnilo určitou dávkou radosti. Nakoľko som ale typ človeka, ktorý je pred kamerami nervózny a ja osobne uprednostňujem písanie, ktoré ma naozaj ale že naozaj baví, rozhodla som sa stať sa blogerkou.

Ja osobne som veľmi komunikatívny typ človeka, ktorý vždy má čo povedať a veľmi rada sa vyjadrujem k rôznym témam (preto ma každý váš komentár veľmi teší :) ) .

Zo začiatku som nevedela presnú tému o čom písať, práve preto som si vytvorila blog s názvom Čo je dobré, to musím mať spolu s facebook skupinou. Už len preto, že veľmi rada nakupujem a aj ja mám rada, ak mi niekto odporúči nejaký produkt. Alebo naopak mi povie, že ten produkt za to nestojí a nemá zmysel si ho kúpiť. Preto som sa rozhodla stať sa vašou "poradkyňou a inšpirátorkou".

Zároveň sem pridávam rôzne moje myšlienky a pocity. Práve tieto pocity a myšlienky ma až tak nadchli, že som sa rozhodla vytvoriť zvlášť blog o pozitívnom myslení.

Neskôr som si všimla, že moje príspevky sú hlavne z oblasti módy. Teda rôzne tričká či šperky. Práve toto bola vec, prečo som vytvorila blog Buď krásna, buď IN.

A napokon za mnou veľmi často chodievali kamaráti s tým, že nevedia komu čo darovať. Takmer vždy si odo mňa nechali poradiť a s mojimi nápadmi boli nadmieru spokojní. Práve preto je môj posledný blog zameraný na darčeky pre každého.

Ako si môžte všimnúť, rozvíjanie blogu ide síce pomaly, no podstatné je že píšem od srdca. A to je to, čo ma napĺňa.

Samozrejme, chcem, aby ste s mojou tvorbou boli spokojní a preto ma veľmi teší každý nový fanúšik a "LIKE" vo forme +1, ako aj pozitívny komentár či negatívny komentár - ktoré ma posúvajú ďalej. Pozitívne komentáre ma utvrďujú v tom, že sa Vám moja tvorba páči a negatívne mi značia, že by som mala niečo zmeniť.

Takže budem veľmi rada, ak sa mi vyjadríte. :)

Vaša blogerka Katka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára