piatok 19. augusta 2016

Mounthy HAIR challange (výsledok)

V mesiaci Jún som sa zúčastnila môjho vlastného Mounthly Challange-u.
Tento challange sa týkal vlasov, konkrétne metódy aby naše vlasy boli hustejšie, lesklejšie a nemastili sa tak často.






Zopakujme si
Jednalo sa o výmenu poradia používania šampónu a kondicionéru či balzamu. Teda, najprv si umyjeme hlavu. Na mokré vlasy nanesieme balzam alebo kondicionér, necháme 10-15 minút pôsobiť a umyjeme ho. Na mokré vlasy dáme šampón ktorý opláchneme – šampón použijeme asi 2-3 krát, pokým nemáme dôkladne zmytý balzam z vlasov.
Pri tomto challange-i som použila NIVEA šampón pre lámavé a namáhané vlasy a AVON masku pre normálne vlasy. 

Začiatky
Samozrejme, každý začiatok je ťažký. Na začiatku sa mi do toho vôbec nechcelo. Bolo to hrozné. Každá bunka v tele mi hovorila, aby som si hlavu umývala tak, ako som zvyknutá. Že táto zmena nemá zmysel, je to na hlavu a podobné. Jednoducho, neverila som tomu. Po týždni sa ale začali ukazovať prvé reakcie a prvé výsledky. No konečne.

Zhrešila som?
Priznám sa. Zopárkrát som si za tento mesiac na vlasy dala najprv šampón a potom som si uvedomila, že robím chybu. Šampón som okamžite opláchla a tvárila sa, akoby sa nič nestalo. Naniesla som balzam, počkala a umyla. Potom som si dala šampón a opäť umyla a zmyla aj ostatné zvyšky balzamu z hlavy. Ako sa hovorí, zvyk je zvyk a niekoľkoročný zvyk sa ťažko odstraňuje a mení, hlavne pri tak automatickej veci ako je umývanie si hlavy.

Ako sa môj challange vyvíjal?
Ako som už spomenula, prvý výsledok sa dostavil až po týždni (takže sa neobávajte, ak pri prvej zmene tento výsledok neuvidíte a ani nezacítite). Ja osobne si musím umývať hlavu každý deň, inak mám vlasy mastné, hlavne ofinu. Po týždni, keď som bola na diskotéke a prišla som neskoro domov, vôbec sa mi nechcelo sprchovať sa a ani umývať si hlavu. Bola som rada, že som prišla domov a uvidela posteľ. Keď som sa ráno zobudila, potrebovala som ísť do obchodu. Obvykle si v takomto prípade dám suchý šampón a idem kúpiť suroviny. Očesala som sa, pozrela do zrkadla a všimla som si, že ofina nie je až taká mastná. Tento výsledok ma veľmi potešil, no sľubovaný lesk a objem som stále nemala. Po mesiaci sa konečne dostavil aj aký taký lesk no objem mi stále nejako uniká. Avšak za mesiac používania je to dosť slušný pokrok.

„Chybičky krásy“
Takmer každá metóda má nejaké chybičky krásy alebo nejaké komplikácie. Pri tejto metóde som si všimla, že ak použijem trocha viac šampónu, ako som chcela, tak mám nesmierne nepoddajné vlasy, ktoré strašne elektrizujú a vyzerám ako lev alebo akoby mi buchla bomba na hlave. Jednoducho také vrabčie hniezdo. Takže na dávke šampónu si dajte naozaj záležať. Keď máte vlasy nabalzamované a dôkladne umyté, šampónu stačí len málo a okamžite začne peniť.

Odporúčam/ budem v tom pokračovať?
Túto metódu môžem vrele odporúčať a určite v nej budem pokračovať

Konečný výsledok
S touto metódou som nadmieru spokojná. Prvý výsledok sa u mňa dostavil po týždni a na to, koľko rokov som mala problémy s mastiacimi sa vlasmi a žiadny šampón na to nepomáhal, je to naozaj veľký pokrok. Lesk som po mesiaci zbadala tiež, no objem mi nejak uniká J Možno treba túto metódu používať dlhšie,...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára