štvrtok 14. januára 2016

Elegantné hodinky

Neviem akých učiteľov máte vy, no u nás je to s niektorými učiteľmi naozaj hrozné. Niečo také, ako pozrieť sa kvôli hodinkám na telefón? Neexistuje! Avšak nie je to jediný prípad, kedy by som nejaké pekné hodinky privítala.

Nakoľko mám mobil už nejaký ten rok, batéria sa naozaj veľmi rýchlo vybíja (najmä ak používam internet v telefóne) a niekedy sa mi stane, že sa mi telefón vybije skôr, ako sa dostanem domov. Je to potom naozaj veľmi obtiažne, keď neviem poriadne koľko je hodín, a zo školy ma čaká ešte autobus domov. Nie lenže nemám pojem o čase, ale ani neviem presne, kedy mi ide autobus a či ho stihnem. Či sa môžem ísť ešte poprechádzať po meste, v zime ísť do nákupného centra sa trocha zohriať, alebo musím čakať na autobusovej zastávke. Najhoršie to je však vtedy, keď je naozaj zima a musím čakať na zastávke niekedy aj pol hodinu, pretože nemám pojem o čase.


To však nebol jediný dôvod, prečo som si kúpila nádherné hodiny.

Tieto hodinky sú podľa môjho gusta. Na výber som mala kombináciu zlatej a čiernej, alebo zlatej a bielej. Ja osobne som sa rozhodla pre kombináciu zlatej a čiernej, pretože sa mi táto kombinácia páčila oveľa viac. Hodinky majú rímsky ciferník (rímske číslice), čo ma naozaj veľmi potešilo, pretože je to netradičné a pre mňa naozaj zaujímavé. Hodinky majú zlatý ciferník a zlatý pások a biely displej.

Jediným dôvodom kúpy týchto hodiniek však nebol iba ich originálny design a to, aby som mala vždy pojem o čase, ale aj to, že je to krásny a neodolateľný doplnok k outfitu.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára