utorok 5. apríla 2016

Vláknitá čistiaca hubka

Keď som mala možnosť vyskúšať vláknitú čistiacu hubku, nezaváhala som ani na chvíľku. Myslím si, že 7,90€ aj s poštovným je naozaj úžasná cena za čistiacu hubku a preto som si ju nemohla nechať ujsť.

Hubku bolo možné kúpiť v 4 rôznych variantoch. A to bielu slzičku o rozmere 6x8x2 cm, žltú pologuľu o rozmere 7x3,5 cm, žltý ovál s rozmermi 7,5x2,5 alebo ružovo-červené srdce s rozmermi 7x9x2,5 cm. Nakoľko milujem srdcové tvary, moja voľba bola okamžite jasná. Rozhodla som sa pre srdcovú vláknitú čistiacu hubku v srdcovom tvare.

Nakoľko mi prednedávnom doslúžila moja konjaková hubka, bola.som rada, že to takto skvelé vyšlo a hneď som mohla používať novú. V porovnaní s konjakovou hubkou je táto bubka o niečo tvrdšia, no zároveň aj mäkšia. Čo sa týka používania, narába sa s ňou rovnako ako s konjakovou hubkou, teda pred použitím a po použití ju treba dôkladne umyť (najlepšie vlažnou vodou), aby sa z nej drobné nečistoty či prach odstránili. Hubka je veľmi príjemná a veľmi dobre sa s ňou dá vyčistiť pleť. Dá sa použiť s čistiacou vodou či penou, no zároveň ju je možné používať aj s vodou, čo považujem za veľké plus.

Najčastejšie používam hubku ráno, lebo ma nabudí a prebudí do ďalšieho krásneho dňa. Pleť je počas celého dňa svieža a mám pocit, že mám aj viac energie, nakoľko ma vláknitá hubka dokáže naozaj prebudiť. Je to fakt super, pretože každý deň musím vstávať o 5ráno, a teda moja energia bola vždy na bode mrazu. Aj keď nemôžem očakávať, že hubka spraví zázraky, určite stojí za vyskúšanie.

2 komentáre:

  1. Já ráda používám na čištění takové houbičky:)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :) nikdy jsem takovou houbičku nezkoušela, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť