nedeľa 20. novembra 2016

Kozmetické sady

U mňa ste si už mali možnosť zvyknúť na menšie zhrnutia, ktoré sem pridávam po konci môjho náupu. Tak tomu bude samozrejme aj teraz, no keďže ide aj o atypickejší tovar, rozhodla som sa, že kozmetické sady hodím do jedného zhrnutia. Snáď vás tento môj krok nesklame, a možno inšpiruje ktorú z týchto troch sád kúpiť pre vašeho muža, kamaráta či brata.

Bohemia Gift
Začnem tou najlacnejšou sadou zo všetkých. Táto kozmetická sada stála necelých 5 eur, pričom obsahuje dva produkty - sprchový gél a kúpeľovú penu. Tieto produkty majú na sebe vyobrazenú malú červenú formulu, pričom na spodku je napísane Winner, čo v preklade znamená víťaz. Rovnako ako aj krabička, aj produkty majú rovnaký design. Veľkou zaujímavosťou je, že táto sada sa dá otvoriť aj ako kniha, pričom tam nájdete zopár vtipov o motoristoch. Produkty však vyťahujete zvrchu. Produkty majú veľmi jemnú no zároveň peknú vôňu. Veľmi sa mi páči, že majú modrý design. No nevýhodou tejto sady môže byť to, ak daný človek nemá rád kúpanie sa alebo nemá ani vaňu. Sprchovým gélom sa však nič nedá pokaziť.

Playboy Generation
Veľmi peknou kozmetickou sadou je aj Playboy. Táto modrá sada nemôže zabudnúť ani na rozkošného zajačika, ktorého pozná asi každý. Obsahuje dezodorant v spreji a potom toaletnú vodu, no dá sa zakúpiť aj v iných prevedeniach. Dezodorant i toaletná voda má rovnakú vôňu, čo je samozrejmé. Dokonca aj design je rovnaký. Z týchto troch produktov je moja najobľúbenejšia, najmä kvôli neodolateľnej a nezabudnuteľnej vôni a jeho cena je cca 8 eur, čo je podľa mňa naozaj prijateľné.

Old Spice Bearglove
Táto sada na rozdie od predchádzajúcich dvoch obsahuje až 3 produkty, a to vodu po holení, tuhý dezodorant a ako posledné sprchovací gél. Osobne sa mi táto vôňa veľmi páči a patrí z Old Spice k mojim najobľúbenejším. Nesmiem však zabudnúť ani na motív medveďa, čo mi príde naozaj nezvyčajné, no zároveň mužské a dáva pocit sily a odvahy. Sada stojí okolo 10 eur a zo všetkých vyzerá podľa mňa najluxusnejšie. To robí aj fakt, že obsahuje až 3 produkty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára