streda 23. novembra 2016

Suché šampón

Medzi moje dva najobľúbenejši suché šampóny patrí práve Neon a Oriental. Oba tieto suché šampóny sú od značky Batiste a majú rovnakú gramáž. Keďže ste sa na mojej stránke mohli už o nich viackrát dočítať, rozhodla som sa, že vám tentokrát napíšem to, ako tieto suché šampóny používam.

Určite ste sa už stretli s dňom, kedy ste sta zobudili a mali ste mastné vlasy. Vodu ste však k dispozícií nemali alebo ste na ich umytie nemali čas. Čo teraz? Skrátka ste siahli po suchom šampóne a váš problém je preč. Alebo nie?

Ako som si všimla, na samotnom obale je napísaný návod ako suchý šampón aplikovať. Priznám sa, že som ho používala ešte predtým ako som si prečítala návod a to úplne inak. Preto som sa po návode rozhodla, že vyskúšam aj ich spôsob aplikovania. Tento spôsob pozostával z toho, že ste si najprv na mastné vlasy aplikovali tento suchý šampón. Treba však dbať na potrebnú vzdialenosť cca 30cm, z ktorej tento sprej môžete do vlasov sprejovať, inak by vám na vlasoch zostávali biele škvrny. Následne bolo potrebné niekoľko minút počkať, kým šampón začne účinkovať. Tento postup je rovnakú aj pri suchých či mokrých šampónoch. Následne si je treba vlasy prečesať kefou. Respekíve normálne sa učesať a váš účes je hotový.

Mne sa však tento hore uvedený spôsob neosvedčil. Hoc nebolo vidieť, že by som mala mastné vlasy, nenabrali na objeme a teda stále vyzerali ako sa hovorí, ako slama. Ja preto používam druhý spôsob, ktorý je mne prirodzenejší a aj sa mi osvedčil. Tento spôsob však vôbec nie je komplikovaný, práve naopak. Začiatok postupu je úplne rovnaký. Teda, na mastné vlasy aplikujete suchý šampón tak, aby ste dodržali potrebnú vzdialenosť a na vlasoch sa vám nevytvárali biele škvrny. Ja som mala problém, že ak mi vytvoril biele škvrny, tak ma na tých miestach svrbela hlava. Chvíľku počkáte a vlasy si poriadne vyutierate do uteráka. Takže sa správate, akoby ste použili normálny šampón. Napokon si vlasy prečesete kefou a tam-ta-da-dá, váš ,účes je hotový a vy môžete vyraziť do ulíc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára