sobota 26. novembra 2016

Zhrnutie nákupu

A opäť tu máme menšie zhrnuie, ktoré bude obsahovať tentokrát produkt z rôznych odvetví. Ako prvé vám predstavím repelent, potom dva laky na vlasy a napokon mini suchý šampón a ústny sprej. Verím, žer sa vám toto moje zhrnutie bude páčiť a možno vás i inšpiruje k nákupu niekorých vecí z môjho zoznamu nakúpených.

Repelent
Veľkou zaujímavosťou je, že je tento repelent určtený len proti komárom a nie kliešťom. Teda je super používať ho práve na miestach, kde sa kliešte nezdržiavajú. Osobne ho používam napríklad u nás na chate, kde je tráva extrémne nízka, no keď si tam chceme robiť nočnú žúrku, komáre nás už štípu alebo na iné takéto príležitosti, kedy sa chcem zbaviť komárov. Dokonca som ho niekoľkokrát nastriekala aj po byte, aby sa nám v byte nerozliehali a radšej odišli preč. Nerada by som zabila zviera, aj keď je to iba komár, a tak sa proti nim takto chránim.

Batiste suchý šampóm
Tento mini suchý šampón je kvôli svojmu malému objemu vhodný na cesty, do kabelky ale napríklad aj do nemocnice. Teda na miesta, kde sa potrebujete zbaliť, no nechcete aby vám zaberal veľa miesta. Žiaľ, tento malý šampón je takmer tak isto drahý ako veľký, a preto si kupujem a siaham predovšetkým po tých veľkých. Na druhej strane ak vystihnete akciu ako ja, tak sa určite oplatí.

Ústny sprej
Musím sa priznať, že som si na jeho chuť i aplikáciu veľmi dlho zvykala. Nie je to žuvačka, a tak sa niet čo diviť, že nemá ani takú chuť. Na druhú stranu chemická látka aspartam je dostatočným strašidlom preto, aby som používala radšej ústne spreje. Navyše je tento aj antibakteriálny, čo je úplne super.

Laky na vlasy
Ako si na obrázku môžete všimnúť, zakúpila som si rovno dva druhy a to Nivea Volume Care a Nivea Mega Strong. Tieto laky stáli iba 2,50 eura, čo je podľa mňa super. Mega Strong používam najmä v prípade, že mám náročnejšie účesy a chcem aby mi vydržťali po celý deň a Volume Care na každodenne použitie. Oba však hodnotím veľmi priaznivo.

2 komentáre:

  1. Mě osobně Nivea laky na vlasy nevyhovují, jelikož mi lasy slepí a jsou po něm strašně zatížené, až mastné. Ale znám lidi, kteří je milují a nedají na ně dopustit. :)

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie laky na vlasy nivea su celkom dobre ale za tu cenu čo stoja by mohli byť ešte lepšie:))

    OdpovedaťOdstrániť