štvrtok 13. mája 2021

Dámske ponožky s mačkou

Byť krásna a zároveň mať na sebe niečo, čo nás teší a čo je nášmu srdcu blízke je niekedy náročné. Práve preto som sa rozhodla ukázať vám, ako je to možné. 




Čo takto mať ponožky s obrázkom, ktorý nás vystihuje? Nohy máme zväčša v topánkach, a tak nám ich nie je vidieť, no zároveň v prípade, že sa na návšteve vyzujeme, ponožky budú veľmi zaujímavé, a teda to určite nebude krok vedľa. 

Ja som si práve preto objednala ponožky s obrázkom mačičky. Na výber bolo 7 variantov, pričom ja som si vybrala typ 3, kde je vyobrazená mačička, ktorý vystrukuje hlavu z diery v rifliach. Je to zlaté, vtipné a určite to roztopí nejedno srdiečko. 



Tieto ponožky majú univerzálnu veľkosť, takže sú vhodné pre každú ženu. Ja osobne si zvyčajne obúvam ponožky 39-41 a sú mi dobré. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára