streda 15. apríla 2015

Letný outfit 2



Ako som zas listovala stránkami po internete, po nejakom ďalšom letnom outfite, našla som na stránke, ktorá je uvedená v obrázku, tento outfit. Ja viem, znova tu máme, zaradenú tyrkysovú farbu, ale  teraz nebudem hodnotiť farbu.
 

                                                                Prečo práve tento outfit?

  Môžete vidieť, že znova som vybrala outfit, ktorý zahŕňa krátke rifle. Tieto krátke  rifle, sú miestami "roztrhané."  Popravde, ja nepreferujem rifle, ktoré sú naschvál roztrhané na niektorých častiach, ale na týchto krátkych rifliach, to vynikne veľmi zaujímavo a dobre.
    Páči sa mi k tomu, zladená rifľová bundička s trojštvrťovými- trochu vyhrnutými rukávmi. K tomu tyrkysové bez rukávové tričko so zaujímavou potlačou, s nápisom "SPRING BREAK, 2013, Cocoa Beach", tričko ozdobuje aj potlač so slnečnými okuliarmi, na ktorých je nápis "RON JON".
   V dnešnej dobe, tričká s potlačou sú veľmi moderné a vyzerá to naozaj dobre. Nemusí to byť len tyrkysové tričko. Myslím si, že keď si zvolíte akejkoľvek farby tričko s potlačou, nič nepokazíte, ale v tom prípade nie tyrkysové okuliare, ale okuliare ktoré ladia  s farbou trička, alebo čierne ktoré sú neutrálne.
    V tomto oufite, dokonale ladia čierne tenisky s krátkymi rifľami a rifľovou bundičkou. No, ak sa rozhodnete pre iné tričko, môžete farbu tenisiek zladiť s farbou trička, v tomto prípade by to mohli byť tyrkysové tenisky. Ale ako som už spomínala, keď sa pohráte so svojou fantáziou a pekne zladíte farby, ktoré k sebe pasujú, nie je žiadny problém "byť SEXI".
     Ako doplnok v tomto outfite sú zvolené tyrkysové slnečné okuliare, ktoré určite nepokazia outfit, dokonale ladia s tričkom. 
  Ja osobne, si viem predstaviť tento outfit, keď idem s kamarátmi v jeden letný, teplý večer von a bundička mi poslúži vtedy, keď sa náhodou ochladí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára