utorok 19. mája 2015

Môj sobotný nákup

V Sobotu som sa rozhodla urobiť si radosť novými tričkami.



Veď predsa ide leto a tie teplá (takmer 40°C) sú už nehorázne.


Tričkom na ramienka sa nikdy nič nedá pokaziť. V kombinácií so sukňou vyzerá elegantne, s kraťasmi či riflami je ho možné nosiť kamkoľvek.

Ako ste si mohli všimnúť, moja obľúbená farba je modrá (a zelená). Či už ide o tričká, šaty alebo kabelky.

Preto som sa rozhodla kúpiť si 2 modré tričká, jedno tmavomodré a druhé tyrkysové.

Čo sa týka oranžového trička? To bolo skúšanie len tak, farba síce bola zaujímavá, avšak oranžovú farbu nenosím, nakoľko sa mi nehodia. Na moje prekvapenie, táto farba mi naozaj sadla a tak sa dostalo do môjho nákupného košíka :)

Kde som si ich kúpila?
Náhodov som na ne natrafila pri prechádzke po Tescu, teda značka F&F

A koľko vlastne stály?
Všetky tri stály 5€, avšak kupovala som ho s 30% zľavou na všetok tovar, takže som dokopy zaplatila cca 12eur :)

S kvalitou materiálu i farbou som nadmieru spokojná. Troška mi však vadí, že sú troška dlhšie, ale to sa dá prežiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára