streda 20. mája 2015

Moje TOP vône

Moje TOP vône

Hoc je to troška zvláštne, čo sa týka vôní, mám 3 moje TOP vône, pričom každú používam na inú akciu.


Každá z týchto vôní je niečím špeciálna a niečím odlišná. Ktoré to teda sú?




Na túto vôňu nedám dopustiť. Aj keď sa zháňa dosť ťažko (nakoľko je už staršia), nedokážem sa od nej odtrhnúť. Je to jednoducho moja TOP TOP TOP jednotka, ktorú som si zamilovala a lepšiu vôňu som od nej ešte nenašla.

Je sladká, ženská a očarujúca a doteraz sa stretávala len so samými chválami, či už od mužov alebo žien.



Výnimočná je pre mňa hlavne kvôli tomu, že strašne dobre vonia a prakticky to bola prvá vôňa, do ktorej som sa zamilovala. Hoc som predtým dostala pár vôní, toto bola prvá, ktorú som si zaplatila z mojich našetrených peňazí, nakoľko ma jednoducho očarila a vedela som, že je to vôňa, ktorá ma naozaj vystihuje, ktorá vystihuje moje JA.

Túto vôňu používam na Kung-Fu, nakoľko je pre mňa Kung-Fu druhý domov a je to miesto, kde chcem naozaj zažiariť. A navyše, aj keď je to Kung-Fu s ako sa hovorí „nevšímavými“ mužmi, niekoľko chalanov mi ju už pochválilo alebo ak som prišla s inou vôňou, sťažovali sa, že už to nie je to, čo by malo byť.

Túto vôňu používam na výnimočné akcie, nakoľko pri nanášaní na pokožku po nej zostávajú trblietky. Je ľahko sladká a nežná.

Má veľmi pekný vzhľad i tvar, no popravde, ja som si ju kúpila hlavne kvôli trblietkam. Milujem jej trblietavý efekt a aj keď ju mám už takmer minutú, stále obsahuje množstvo množstvo trblietok. Jediné, na čo pri nej nemôžem zabudnúť je pretrepať pred použitím (aby sa trblietky rozmiestnili a dobre uchytili.



Navyše, k vôni som dostala prstienok, ktorý je voľne nastaviteľný, čo ma veľmi potešilo. Keďže mám troška väčšie prsty a prstienok je nastaviteľný, bez problémov sa mi dá dať na prst. Je krásny a unikátny. Veľmi sa mi na ňom páči veľký kamienok, ale aj lupienky kvetu sú naozaj pekne povytvárané.

Na to, že je táto vôňa veľmi pekná, obsahuje trblietky a ešte k nej každý dostane i prsteň, je suma viac než priateľná. Jediné, čo by som mohla vytknúť je to, že prsteň ak si naň nebudete dávať pozor po čase zhrdzavie.

3.       Oriflame Eclat Weekend
Túto vôňu používam na každodenné nosenie. Je zaujímavá, ľahká a predsa neutrálna.
Používam ju hlavne vtedy, ak idem s kamarátmi na kávu či kofolu. Je nenápadná a predsa dlhotrvajúca.



Touto vôňou sa podľa mňa nič nedá pokaziť, nakoľko nie je ani sladká ani korenistá či citrusová. Povedala by som, že je naozaj taká neutrálna, ktorá má z každej vône niečo. Jednoducho ideálna v prípade, ak si nie ste voňavkami istá.


A ako BONUS J Aj keď si teraz budem s č. 2 trocha odporovať, na rande používam výhradne Bruno Bannani – Pure Woman, nakoľko je to moja srdcovka a keďže som na ňu dostala pochvali už od niekoľkých chlapov, myslím si, že je teda tá pravá, na rande.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára