utorok 16. júna 2015

Moja objednávka na mojalekaren.sk



Dne som si spravila objednávku na mojalekaren.sk. Na tejto stránke sú naozaj veľmi dobré ceny a celkom lákavé produkty. Ja osobne som si objednala 11 výrobkov v hodnote cca 31€
Na aké recenzie teda môžete tešiť?



1.       AMICA suchý šampón v hodnote: 0,87€ (takže som naozaj veľmi zvedavá)
AMICA SUCHÝ ŠAMPÓN 30G


2.       500ml Cyklofľaša v hodnote 1,90€

AMINOSTAR Cyklofľaša Enervit 500 ml

3.       Adidas Fruity Rhythm toaletná voda 50ml (4,32€)
Adidas Fruity Rhythm Toaletná voda 50ml

4.       Bieliaci zubný púder (3,23€)
EVA BIELIACI ZUBNÝ PÚDER FLUÓR 30G/1KS

5.       Lacoste Joy of Pink toaletná voda 50ml (1,60€) – napriek tomu, že túto vôňu nepoznám, rozhodla som sa trocha risknúť J
Lacoste Joy of Pink 50ml

6.       Originálnu sadu dekoratívnej kozmetiky (2,87€)
Makeup Trading Fashion Flower Compact 15,1g (Sada dekorativní kosmetiky)


7.        Lesk na pery Kiss Gloss – Tribeca Tangerine (0,69€) a (0,69€) Jay Walkin Jam 


       Orbit žuvačky - peppermint (2,64€)
Orbit Peppermint dražé dóza 64g

       Olejový odličovač aj na vodeodolný make-up (5,80€)

SANTE olejový odličovač očí BIO granátové jablko a mandľový olej 100 ml

       Tangle teezer – modro ružový (6,25€)
Tangle Teezer The Original Blueberry Pop (modro-ružový)


Už sa neviem dočkať, kedy mi objednávka príde J Žiaľ, väčšina tovarov je skladom externe, takže dodávka bude trvať troška dlhšie, no za tú cenu sa oplatí čakať J

Tak, môžete sa čoskoro tešiť na nové recenzie J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára