pondelok 22. júna 2015

Regeneračný bezoplachovací sprej

Každá žena si občas dá vlasy do copu alebo si vlasy vyžehlí či vykulmuje. V prípade, že sa takéto činnosti robia pravidelne, vlasy sú nadmerne zaťažené a potrebujú špeciálnu starostlivosť.
Tak, ako tieto činnosti ničia naše vlasy, vlasy nám ich ničia aj extrémne teplá, priame slnečné lúče a extrémne mrazy.



V každom prípade, mali by sme sa o vlasy čo najlepšie starať a preto som si zvolila špeciálnu kúru: Regeneračný sprej od palelo.czwww.palelo.cz



Vôňa
Mne osobne vôňa argánového oleja celkom vyhovuje.

Účinky
Obnovuje štruktúru poškodených vlasov.

Návod na použitie
Umyté vlasy jemne osušíme uterákom a aplikujeme regeneračný sprej na vlasy. Zľahka premasírujeme rukami. Neoplachujeme.



Dávkovanie
Aby regeneračný sprej zaúčinkoval čo najlepšie, musíme ho aplikovať 1x za dva dni v priebehu dvoch týždňov.

Osobná skúsenosť
Ja osobne som s touto regeneračnou „kúrou“ nadmieru spokojná. Má veľmi príjemnú vôňu a naozaj ľahkú aplikáciu. Ja osobne veľmi rada používam takéto spreje, nakoľko mám pri nich pocit, že účinkujú oveľa lepšie ako tie, ktoré sa musia oplachovať.

Aj keď používam tento regeneračný sprej iba chvíľku, účinky sú badateľné. Vlasy mi až tak nevypadávajú ako doteraz, no predovšetkým sa mi zdá, že sú lesklejšie a hlavne silnejšie. Určite budú tieto účinky oveľa výraznejšie pri dlhodobejšom používaní, nakoľko ja som tento sprej na vlasy aplikovala zatiaľ iba zopárkrát.

Veľmi sa mi páči aj to, že sa dá tento rozprašovač uzamknúť, takže sa dá veľmi jednoducho zbaliť i na cesty.

Hodnotenie
Tento prípravok nemôžem inak ohodnotiť, ako 10/10, nakoľko nie len že sľubuje, ale sa aj účinky dostavili. Jednoducho som s ním nadmieru spokojná.


Výhody
Výborná cena
Možnosť uzamknutia rozprašovača
Pohodlné použitie
Účinky

FOTOGALÉRIA






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára