streda 3. júna 2015

Moje najlepšie spolupráce ♥ TOP 7 ♥

Chcem sa s Vami podeliť o moje najlepšie spolupráce doposiaľ :)

Takže, mojou jednoznačne TOP TOP TOP TOP TOP jednotkou je


LAWLI
Majiteľ tejto firmy je naozaj veľmi milý a zlatý. Strašne som si ho obľúbila, aj keď som s ním na začiatku nechcela telefonovať (nie kvôli nemu, len jednoducho nemám rada telefonické kontakty, veľmi sa pri nich hanbím). Strašne milý chlap, ktorý mi vždy dokáže vyčariť úsmev na tvári, napriek tomu, že rozoberáme zväčša len pracovné záležitosti.
Obľúbila som si ho hlavne kvôli tomu, že mi splnil môj sen, robiť maďarsko-slovenskú prekladateľku. Páči sa mi, že sa ku mne správa ako k rovnocennej a hlavne to, že mu môžem zavolať prakticky kedykoľvek a nikdy sa nenahnevá. Jednoducho taký správny chlap :) 


Samozrejme, produkty majú tiež super. Pekné, originálne, strašne sa mi páči ich "cedulka" na ktorej je písané LAWLI a je tam čertík, keď som to prvýkrát videla (na vankúši), veľmi ma to potešilo. Je to roztomilé a nezvyčajné. Produkty majú taktiež originálne a dá sa u nich nájsť darček, prakticky pre každého.

Veľmi ma pri tomto pánovi potešilo i to, že keď som mala atypickú požiadavku (či by mi nevedel vyrobiť nejaký produkt i v maďarskom jazyku), vyhovel mi. :) Veď hovorím, strašne milý človek. Takýchto ľudí by mohli byť i viac.

Pravdu povediac, vďaka tejto spolupráci sa niečo nové naučím i priučím (myslené v maďarčine). Rozširujem si slovnú zásobu a predovšetkým robím prácu, po ktorej som dlho túžila. V neposlednom rade milujem originálne vankúše, šálky a jednoducho tovar, ktorý nemá len tak hocikto (i keď, ako som sa zahĺbila do maďarčiny, snažím sa takéto produkty získať i v maďarskom jazyku, aby som tento sen mala vždy pred sebou a nikdy sa nevzdala). Napokon, raz chcem žiť v Budapesti.

Čo sa týka wishlistu, nedokážem vybrať jednu vec (to ste si mohli všimnúť i na obrázku). No tajne verím, že sa do ponuky raz dostanú i fosforujúce vankúše, ktoré ma už dlhšie v maďarských obchodoch nadchýnali.

YOLO
Na tejto stránke nájdem vždy krásne a netradičné produkty, ktoré mi padnú do oka. Majú nádherné kabelky a ja ako milovníčka kabeliek a šiat si vždy dokážem vybrať. :) Mimo toho je s nimi komunikácia veľmi rýchla. Majú pekný sortiment, ktorý osloví tak mladé ako aj staré generácie. Taktiež tu majú väčšie i menšie veľkosti, takže si na svoje prídu i plnoštíhle ženy. Tovary sú od dodávateľov zo Slovenska. Ja osobne som sa zahľadela najmä do veľkých kabeliek a konkrétne do bledomodrých kabeliek, ktorým neviem odolať. Modrá farba je moja naobľúbenejšia a bledomodrú kabelku ešte nemám. 



PINKI
Už samotný názov značí, že táto stránka ponúka najmä ružové produkty. Ponúkajú produkty najmä pre mladšie generácie, medzi 20-30 rokov. Oblečenie je mladistvé, svieže a očarujúce. Nakoľko sú to prevažne anglické a zahraničné tovary, na Slovensku je ich veľmi ťažké zohnať. Páči sa mi, že so mnou spolupracujú i české firmy, čo sa mi zdá byť veľmi zlaté. Ako som už vyššie spomínala, milujem kabelky a šaty. Šiat je tu neúrekom. Majú tu neskutočne veľké množstvo krásnych tovarov a veľmi sa mi páči, že ponúkajú i "WORK OUT" veci. Jediná chybička krásy je tá, že niektoré tovary, ktoré ma naozaj oslovili sú vo veľkosti S a ja som čisté M, poprípade menšie L. Našťastie ponúkajú tovary i v iných veľkostiach. :) Je to super. Mojou TOP-kou sú napríklad tieto svetlo ružové šaty.



BOLOS
Aj keď zatiaľ bývam u rodičov, som si istá, že sa raz odsťahujem. Preto si veľmi rada nakupujem veci vopred, ktoré ma oslovia. BOLOS ponúka prevažne sklenené výrobky, ktoré sú vhodné i do mikrovlnky. Výhoda sklenených výrobkov je aj to, že veľmi elegantne a luxusne ukážu na každom stole. Majú krásny tvar a sú vhodné na každé jedlo,.... Taktiež ponúkajú i ozdobné misy s farebnými okrajmi či rôznymi obrázkami. Sortiment je široký a krásny. Do môjho osobného "wishlistu" si dávam zelenú misu (nakoľko budem mať raz zelenú kuchyňu) a ozdobnú vázu, ktorá sa vždy zíde.

Pre tovar si chodím osobne a personál je veľmi ale že veľmi milý. Vždy sa porozprávame nie len o pracovných záležitostiach, ale aj o živote, čo je veľmi sympatické.


PRE ŠKOLY
Každý človek by sa mal mentálne rozvýjať. Taktiež každý človek potrebuje kultúru aspoň niekoľkokrát ročne. Myslím si, že k takejto kultúre patria aj knihy. Ja osobne som veľmi vďačná za takúto spoluprácu, nakoľko je to veľmi príjemné. Rozvýjať sa mentálne a zároveň zažívať vnútornú estetiku. Veľmi ma teší aj to, že si knižku môžem vybrať sama a teda sa môžem zaujímať o moje obľúbené témy: duchovný rozvoj a ezoterika. 
Komunikácia je taktiež veľmi rýchla a veľmi príjemná. Môj wishlist, čo sa týka kníh je naozaj extra veľký, no jednou z tých naj kníh je napríklad táto:



DOBRÁ KOZMETIKA
Už názov hovorí, že tu ide o dobrú kozmetiku. Ja osobne som zatiaľ dostala na testovanie len dva ZIAJA produkty, avšak môžem s hrdosťou prehlásiť, že boli naozaj kvalitné. Táto stránka ponúka veľmi kvalitný tovar za naozaj rozumnú cenu, dostupnú i pre tých, ktorí nemajú veľa peňazí. Po ZIAJA uhorkových výrobkoch som mala pleť krásne prečistenú a hydratovanú a po ZIAJA sprchovacom mydle hebkú a nádherne voňajúcu. Vôňa týchto produktov bola naozaj uhorková a kakaová, čo som si od toho i sľubovala. Jednoducho vôňa, akoby som používala naozajstné kakao či uhorku. Komunikácia s nimi je taktiež veľmi rýchla. Tu je taktiež môj wishlist naozaj obsiahli, no ak by som si mala vybrať len jeden tovar, bol by to lesk s 3D efektom.




STOKLASA
Na tejto stránke ma zaujala najmä odlišnosť. Budem úprimná, (aj keď sa úprimnosť málo kedy cení). Dokým som nezačala spolupracovať s touto stránkou, veľmi som sa nezaujímala o ručné práce a kreatívne práce. V tejto oblasti nie som veľmi šikovná a práve preto ma táto spolupráca o to viac potešila. Milujem výzvy. Napriek tomu, že moje výtvory nie sú dokonalé, rozvýja mi to inú časť mozgu, ktorú až tak často nepoužívam. Je to super, lebo ma to nakoplo k ručnej práci a nejak ma i začala baviť. Jediné, čo som predtým mala rada, bolo balenie darčekov. Teraz milujem asi všetko :) Táto stránka neponúka iba kreatívne potreby, ale aj bižutériu a módne doplnky. Je to super, nakoľko si tu vždy niečo nájdem. Momentálne sa do môjho osobného wishlistu dostala krásna červená kabelka, ktorá mi vyrazila dych. (Ako som už spomínala, milujem kabelky ♥). Veľkú krikľavo červenú kabelku ešte nemám a polovica mojej skrini je červená.



Týmto by som všetkým firmám (nie len tým, ktoré som práve vymenovala) chcela veľmi pekne poďakovať za spoluprácu, ktorú mi kedy umožnili. :) Patrí Vám veľmi veľké

ĎAKUJEM.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára