štvrtok 19. mája 2016

Čo som si splnila tento mesiac?

Tento mesiac ma oslovilo hneď niekoľko výrobkov, no najväčšími a najzaujímavejšími produktami z oblasti kozmetiky sa pre mňa stali: Bambucké maslo, balzam na pery Minnie, batiste a Weleda.

Bambucké maslo - ak mám povedať pravdu, bambucké maslo (žiaľ) sa mi tento mesiac nepodarilo zakúpiť. Ak ste čítali môj kozmetický wishlist, písala som v ňom, že bambucké maslo používame najmä na psíka a to na jeho packy či ňufáčik. Ide o to, že je veľmi šetrný k packám, čo je pre nášho psa to ideálne. Neustále sa hrá a brzdí tak, že si packy úplne zoderie a neraz jej už tiekla krv. Čo sa týka ňufáčika, keď hrabe, tak si ho taktiež oškrie. Zatiaľ jej síce nekrvácal (za čo som rada), no aj tak by sme sa o neho mali starať. Bambucké maslo je úžasné aj ako prevencia proti zimnému posypu soľou.

Minnie balzam - Žiaľ, ani tento produkt sa mi nepodarilo zaobstarať, nakoľko nebol na sklade. Určite si na neho však počkám a keď bude opäť na sklade, tak po ňom siahnem. Veľmi ma oslovil jeho netradičný a detský vzhľad a keďže aj ja som ešte srdcom dieťa, jeho naskladnenie si jednoducho nemôžem nechať premeškať :)

Batiste - napokon som sa rozhodla, že sa mi malé 50ml balenie neoplatí a radšej som siahla po veľkom. Nakoľko nechodím veľmi často na cesty a sprej používam prevažne doma (a väčšie balenie má, ako to už býva zvykom, lepšiu cenu), rozhodla som sa zakúpiť si 200ml balenie.

Weleda sprchový gél - Po tomto sprchovom gély (ako to u mňa býva zvykom) som opäť nesiahla a siahla som napokon po niečom inom. S kozmetikou je to u mňa naozaj ťažké, pretože sa mi niečo páči a napokon aj tak siahnem po niečom inom a to po antistresovom sprchovacom géle

A ak máte radi Dermacol, parfums.sk vám ponúka dopravu ZADARMO pri nákupe výrobkov nad 15€

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára