štvrtok 19. mája 2016

Májový challenge

Opäť je tu nový mesiac a ako to už býva zvykom, opäť sa vrhám do môjho nového challenge-a, ktorý si vytváram na mieru. Týmto by som vás chcela poprosiť, ak máte nejaký dobrý typ na kozmetický challenge, určite mi dajte vedieť a určite sa v jeden mesiac (možno to bude rovno apríl) inšpirujem aj vašim tipom. Bola by som naozaj zvedavá, aký kozmetický challenge by vás zaujímal a rada by som vám spravila radosť. Ak ma inšpirujete a váš nápad ma osloví, nie len že ho v niektorom mesiaci použijem, zároveň vás v challenge-i spomeniem ako človeka, ktorý ma inšpiroval.

Dobre,.... Už nastal čas, aby som sa začala venovať samotnému challenge-u, ktorý sa tentokrát bude týkať Weleda kozmetiky. V tomto mesiaci siahnem len po BIO kozmetike. Mňa osobne oslovila najmä moja obľúbená značka Weleda. Tentokrát som sa rozhodla používať iba Weledarakytníkový sirup a uvidíme, ako na mňa bude sirup pôsobiť.

Prečo som si vybrala práve takýto challenge?
Ako som už spomínala, značku Weleda mám naozaj veľmi rada a preto som chcela siahnuť po tejto kozmetike. BIO kozmetiku mám taktiež veľmi rada a keď som mala možnosť spojiť tieto dve kritéria, bola som naozaj happy.

Rakytníkový sirup ma zaujal už dávnejšie, nakoľko radšej používam takéto sirupy, ktoré musím vypiť, ako rôzne iné prípravky. Napriek tomu, že som prednedávnom používala zmes na stabilizáciu hmotnosti Delifiber, veľmi ma zaujal aj tento rakytníkový sirup. Sirup je bohatý na vitamíny. Obsahuje vitamín C, provitamín, organické kyselni a stopové prvky. Podporuje prirodzenú odolnosť v období psychickej či fyzickej záťaže (takže je vhodný aj pri ťažkých dňoch v škole).


Dávkuje sa 2-3 čakové lyžičky denne, pričom sirup sa rozmieša v pohári so studenou vodou v čaji alebo v mlieku. Sirup je potrebné piť 2-3 krát denne. Som zvedavá, čo poviete na tento challenge a dúfam, že sa vám bude páčiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára