piatok 28. októbra 2016

Kozmetika na každý deň

Určite aj vy často nakupujete kozmetiku a to najmä nevyhynutné produkty, ktoré musíte mať prakticky vždy. Tenokrát hovorím o šampónoch a sprchových géloch. Musím sa priznať, že tieto prípravky vyberám naozaj dôkladne. Pri šampóoch vždy siahnem iba po prípravku, ktorý je vhodný na moje vlasy a ktorý je určený práve pre ne, poprípade po niečom neutrálnejšom, čo môžme v domácnosti používať všetci. Snažím sa však vyberať iba produkty, ktoré majú peknú vôňu alebo som si o nich prečítala nejakú recenziu. Čo sa týka sprchových gélov, snažím sa vyberať najmä podľa vône no v poslednej dobe sa snažím vyberať aj podľa farby, čo nie je vždy také jednoduché. Pri sprchových géloch mi dosť záleží aj na samotnom designe, keďže sprchový gél máme v kúpeľni uložený na viditeľnom mieste.

Čo sa týka šampónu, veľmi som sa  tešila na samotné vyskúšanie, keďže bol určený práve na moje vlasy. Jeho design bol síce menej výrazný, no mňa oslovil a keďže išlo o moju obľúbenú značku, verila som, že ma nesklame. Šampón má veľmi príjemnú vôňu, čo považujem za naozaj veľké plus. Keď som si s ním však po prvýkrát umyla hlavu, bola som úprimne sklamaná. Síce mi vlasy umyl dostatočne, samotné zloženie mi nevyhovovalo, a tak sa moje vlasy začali krepovitieť nehovoriac o tom,že mali strašne zlú štruktúru. Skrátka katastrofa. Povedala som si, že to však môže byť iba náhoda, a tak som ho vyskúšala ešte raz. Výsledok rovnaký preto vám ho určite nedoporučujem.

Čo sa týka sprchovacieho gélu, tentokrát som siahla po sprcháči spolu s peelingom. Už dlho som nemala telový peeling a keďže to mám veľmi rada, nemala som prakticky ani nad čím váhať.. Navyše má modrú farbu a naša kúpeľňa je taktiež modrá, takže nám tam úplne pasoval. Čo sa týka vône, ide o veľmi jemnú a príjemnú vôňu, čo je podľa mňa naozaj super. Tento sprchový gél svojou vôňou neoslovil iba mňa ale aj moju rodinu, a preto som jeden zakúpila aj mojej kamarátke, ktorá má sprchové gély taktiež veľmi v obľube. Veľmi dobre pení a na pokožke sa vôňa zdržuje cca pol hodinu, čo považujem taktiež za veľké plus. Škoda, že nám nedokáže rozvoňať celú kúpeľňu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára