štvrtok 27. októbra 2016

Môj dekoratívny HAUL

Konečne je tu ďalší príspevok z môjho nákupu avšak aby to nebolo také jednotvárne, tentokrát som sa rozhodla, že sem pridám môj HAUL s dekoratívnou kozmetikou. A aj keď tej dekotratívnej kozmetiky bolo teraz minimálne, snáď vás môj výber naplno osloví a možno aj poteší, že som si vybrala práve tieto produkty.

Ako prvé by som vám chcela predstaviť trblietky na nechty v modrej farbe. Tieto trblietky na nechty ma zaujali ich nezvyčajnou modrou farbou, ktorá vo mne evokuje pocit zimy a snehu. Niet sa preto čo diviť, že som si ich kúpila práve v tomto zimnom období. Je ich však možné zakúpiť aj v iných farbách, mňa však oslovila najmä táto.

Ako druhé som si zakúpila rúž s výrazným ružovým odleskom. Túto dekoratívnu značku mám veľmi rada, a tak môžem povedať iba toľko, že som naozaj spokojná. Rúž vydrží na perách nejaké 3 hodiny, čo nie je ani málo ale ani veľa. Je to taký primeraný priemer za cenu, ktorú som zaň zaplatila. Dovolím si však povedať, že je tento odtieň naozaj neodolateľný pre mňa a veľmi výnimočný. Takže ho určite kúpim aj mojej super kamarátke.

Aby som nezabudla, rada by som spomenula, že som za nákup na stránke dostala aj malý darček v podobe vzorky pasty Medi Blanc, ktorú som mala možnosť vyskúšať už aj vo veľkej verzií. Respektíve, nie veľkej ale v plnohodnotnom produkte, nie len ako vzorku. Čo sa týka tejto pasty, pri bielení zubov nevidím nejaké zázraky, avšak musím dodať, že ju ani nemôžem oddsudzovať, pretože je k mojim zubom naozaj šetrná a nebolia ma po nej zuby. Osobne mám dosť veľký problém s citlivosťou zubou, avšak veľmi rada experimentujem, na čo dosť často aj doplatím. V tomto prípade som však bola so vzorkou spokojná, avšak cena 10 eur za pastu mi príde naozaj veľa, a tak si ju v budúcnosti pravdepodobne už nekúpim, keďže pri mojom bielení neurobila nejaké veľké zázraky. Ak by však urobila, bola by som ochotná ju kúpiť aj za túto vysokú sumu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára