streda 2. novembra 2016

Ďalší HAUL

Ahojte, opäť som si pre vás prichystala taký malý, roztomilý kozmetický HAUL. V tomto prípade u mňa nájdete dva produkty a to dezodorant v spreji a moje obľúbené laky na vlasy.

Veľa ľudí sa možno čuduje, prečo nakupujem toľko lakov na vlasy, no odpoveď je jednoduchá. U nás v domácnosti sú 3 ženy, takže samotná spotreba je u nás 3krát taká vysoká. A keďže sa jedná o produkt, ktorý používame každý deň, spotreba je u nás 1,5 laku za mesiac. Teda, naša peňaženka je poriadne zaťažená, nehovoriac o tom, že si musíme nakupovať ďalšie kozmetické produkty, čo taktiež zaťaží našu peňaženku. To však teraz nie je podstatné, keďže vám idem opisovať HAUL a nie stav môjho konta v banke alebo obsah mojej peňaženky.

Prvým produktom je Nivea Diamond Gloss. Tento lak na vlasy obsahuje drobné trblietky, takže je ideálny na rôzne párty, čo ocenia najmä mladí, ale aj na iné akcie, slávnosti, oslavy či príležitosti. Osobne ho najčastejšie používam už na spomínanú párty či diskotéky, no keďže tam nechodím veľmi často, snažím sa ho využívať vždy, keď chcem zažiariť a oslniť. Tento lak na vlasy má už obvyklý Nivea tvar, avšak jeho samotný nápis má fialové písmo, čím ho ľahko odlíšite od ostatných Nivea lakov. Má veľmi jemnú a príjemnú vôňu čo považujem za veľké plus a čo sa týka tuženia, tam taktiež nie je problém. Samotný tvar vlasov bez problémov vydrží až 24 hodín, no ak sa človek naozaj veľmi zapotí, účes sa mu začne pomaličky rozpadávať.

Ďalším prírastkom do môjho kozmetického vrecúška alebo inak povedané do mojej školskej tašky  je Adidas dezodorant. Tento  dezodorant som dostala ako ponuku so zľavou a keďže som si už i tak potrebovala pomaly jeden kúpiť, tak som neváhala ani chvíľku. Nakoľko mám rada zmeny a tento mi padol do oka, čoskoro obohatil moju kabelku. Veľkou výhodou tohto dezodorantu je najmä jeho zaujímavá vôňa, ktorú po použití cítim asi 5-10 minút. Kamarátky ma však aj po tejto dobe zvyknú pochváliť za super vôňu, takže ho síce už necítim, no okolie ho ešte cíti dosť výrazne. A keďže mi túto vôňu kamarátky často chvália, som rada, že som po ňom siahla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára