utorok 1. novembra 2016

Voňavé potešenie

Ahojte, ahojte. Na tento haul som sa tešila asi najviac, pretože ide o môjho miláčika a to som ho dostala ešte v super cene a darčkom. Ak sa pýtate o aký produkt sa jednalo, z istotou vám musím povedať že ide o úžasnú a nezabudnuteľnú speváčku Katy Perry spolu s jej extra sladkými, príjemne voňajúcimi a rozmaznávajúcimi vôňami.

Na stránke notino.sk sa mi podarilo vystihnúť a všimnúť si akciu, ktorej cieľom bolo priblížiť novinku zo sveta Katy Perry a to konkrétne vôňu s krásnym ružovým obalom a mačičkou na obale, vôňu MadLove. A aj keď v tomto prípade nevidíte tú rozkošnú mačku, môžete si všimnúť aspoň srdce s krídlami, ktoré sa nachádza v strede produktu, cca pod názvom. Celá akcia pozostávala z nakupovania Katy Perry produktov. Ak ste mali záujem dostať sprchovací gél s vôňou MadLove zadarmo, museli ste si nakúpiť aspoň jeden produkt, jednu vôňu od Katy Perry. Nešlo však o to, či to bude vôňa v podobe dezodorantu, toaletná voda alebo parfum. Nebolo ani podstatné to, po akej vôni siahnete. Podstatné bolo, aby ste si zakúpili vôňu Katy Perry. Ak ste tak spravili a stihli ste ešte túto akciu (akcia bola platná len do vypredania zásob), dostali ste k nákupu sprchovací gél úplne zadarmo. Musím však povedať, že som mala pri objednávke trocha problém, pretože mi vypisovalo, že je akcia stále platná no darček nikde. Našťastie mi však z eshopu odpísali, že im mám v takomto prípade napísať poznámku k objednávke a oni tam sprchovací gél pridajú ručne. Takže som túto akciu stihla. Navyše, akcia bola násobená, takže za nákup napríklad 10 vôní by som dostala 10 sprchovacích gélov, stále však MadLove. Osobne som si zakúpila 2 rovnaké vône, a tak mi v balíčku prišli 2 sprchovacie gély.

Čo sa týka samotnej vône, MadLove je naozaj sladučká a veľmi som si ju zamilovala. Stále je však mojim hlavným favoritom Kiler Queen, ktorú som si aj zakúpila. Ide o vôňu, ktorú som si zamilovala už na prvé ovonanie a doteraz je mojou srdcovkou, takže si ju kúpim určite aj nabudúce. Ide o jemnú, ženskú no i tak energickú vôňu vo veľmi peknom červenom obale.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára