sobota 12. novembra 2016

Zemitá kráska

Každá žena sa chce páčiť, i napriek tomu, že je i bez make-upu nádherná a krásna. Niektoré zbožňujú lesky na pery, iné ceruzky či make-up. No moja najlepšia kamarátka obľubuje práve očné tiene, ktorých sa nikdy nevie nabažiť.

Určite poznáte ten pocit, keď v obchode nájdete niečo, čo vás zaujme a jednoducho to musíte mať bez ohľadu na to, koľko to stojí. A presne takáto je moja kamarátka. Je schopná odoprieť si jedlo, len preto aby si dopriala niečo, čo jej padlo do oka. A som si istá, že by jej paletka od Mary Kay tiež padla. A práve preto som sa rozhodla, že jej ju darujem k Vianociam.


Prečo by ju oslovila práve táto paletka? Ide o dlhotrvajúce tiene, ktoré majú príjemný lesklý vzhľad čo ona doslova miluje. Vlastne, ani si nepamätám, že by niekedy mala iné tiene ako trblietavé. A keďže majú tieto vysoký lesk, určite by z nich bola nadšená.

A keďže táto paletka obsahuje množstvo zemitejších tieňov ako je bledo hnedá (no vo svetle sa dosť podobá aj na zlatú), tmavo hnedá, tmavo modrá a biela, tak je to ideálna kombinácia práve pre ňu. Keďže má bledšiu pokožku, obvykle používa najmä zemité tiene, čo by jej v tomto prípade plne vyhovovalo. A čo s modrou farbou? Určite by ju využila tiež, keďže je to jej obľúbená a v šatníku jej má neúrekom.


Predpokladám, že sa aj vy už pozeráte po rôznych darčekoch k Vianociam a možno i k meninám či narodeninám. V takom prípade môžem túto paletku určite odporúčať, nakoľko ju mám doma aj ja a som s ňou maximálne spokojná. Je to také moje malé potešenie a rozmaznávanie v jednom. A ak si nie ste úplne istí týmito farbami, tak sa u Mary Kay môžete popozerať aj po iných farebných kombináciach či prevedeniach.

Šťastné a veselé Vianoce :) 

1 komentár:

  1. Tuto paletku mám a môžem potvrdiť že je skutočne perfektná . Pigmentacia, vydrž a farby sú top !:-)

    OdpovedaťOdstrániť