piatok 9. februára 2018

Návliečka na posteľ

Radi by ste si spríjemnili váš každodenný spánok niečím pekným a predovšetkým pozitívnym? Nalaďte svoju posteľ do harmónie s kreatívnymi a predovšetkým originálnymi návliečkami na vankúš  s motívom mandál. 


Na výber máte hneď niekoľko druhov od výmyslu sveta. Radi by ste zvolili červené tóny, modré čierne či niečo neutrálnejšie? Rozhodne si prídete na svoje.

Nakoľko mojou srdcovou záležitosťou Jin&Jang, okamžite som siahla práve po tejto kombinácií, a keďže bola návliečka ešte v mojej obľúbenej modrej farbe, vedela som, že je pre mňa ako stvorená.

Cca o mesiac mi prišla návliečka doma, pričom ma prekvapila jej hebkosť. Veľmi sa mi zapáčil aj samotný fakt, že zips na nej absolútne nie je vidieť, a tak ho musím naozaj dlho hľadať, keď chcem návliečku rozopnúť. Veľkou výhodou je aj to, že je návliečka väčšia, a tak sa do nej zmestia aj trocha väčšie vankúše. Ja mám síce taký štandardný tvar, a tak mi v ňom troška lieta, no v každom prípade to vôbec nevadí, práve naopak. Stále to vyzerá dobre, a tak sa človek tomu ani nenahnevá.


Moja návliečka je z jednej strany biela a druhá strana obsahuje samotný obrázok. Osobne by som však možno ocenila keby z oboch strán bol obrázok, no v každom prípade to človeku vôbec nevadí, keďže zadnú stranu aj tak nikdy nevidí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára