utorok 28. novembra 2017

Moja obľúbená Catrice riasenka

Aj vy ste niekedy túžili po niečom nevídanom a úžasnom? Nejakej kozmetike, ktorú by ste si naozaj obľúbili a ani za nič by ste na ňu nedali dopustiť? Skrátka niečo, čomu sa kvalita nemení a stále ostáva vo veľmi dobrej kondícií? Ja som takúto vychytávku mala možnosť nájsť, a to práve v dekoratívnej kozmetike. Je pravda, že som mala vždy nejakú tú fajn riasenku, no nikdy by som netušila, že ma nejaká maskara dokáže osloviť až tak, ako táto. Reč je o riasenke značky Catrice, ktorú má názov Glamour Doll a dokážete ju nájsť prakticky hocikde.


Musím sa hneď na začiatku priznať, že toto bola moja prvá skúsenosť s Catrice, keďže som videla, že značka nie je nejaká drahá, a tak som predpokladala, že kvalita nebude boh vie aká. Opak bol však v tomto prípade pravdou, a tak som sa do tejto riasenky takmer okamžite zamilovala. Riasenka by mala dodať vašim riasam maximálny objem. Je čiernej farby a štetček je zľahka ohybný. Štetinky na ňom sú blízko seba.

Ak sa pýtate, prečo som si obľúbila túto riasenku až tak veľmi, odpoveď je jednoduchá. Pre jej maximálny objem. Osobne mám veľmi dlhé riasy, a tak im častokrát stačí dodať iba nejakú tú farbu a už je to dokonalé. Osobne mám však veľmi rada, keď moje riasy (keďže ich farba je veľmi bledá) dostanú veľa farby, a tak si po nich prechádzam riasenkou viackrát. Ide o obyčajnú riasenku, keď si ňou prejdete 1-2 krát po riasach. Avšak keď si po nich prejdete 4-5 krát, vaše riasy začnú vyzerať ako umelé. Sú dlhé, krásne s veľkým objemom a vyzerajú ako umelé. Skrátka dokonalosť v jednom. Ešte nikdy som takéto niečo nedosiahla pri riasenke, a tak som bola úprimne veľmi šokovaná a milo prekvapená.


Čo sa týka odlíčenia, ak si dáte viac vrstiev, ide to horšie, no určite to nie je nemožné, ja si ju odmaľujem tak do 2 minút, čo nie je až taký hrozný čas.  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára