sobota 9. apríla 2016

Akcie na notino.sk

Micelárna voda Avène ZADARMO
...
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 16.03.2016 do vypredania zásob

Niečo o akcií: Úžasný darček ku každému zakúpenému produktu značky Avène z kolekcie Cleanance a TriAcnéal Expert – micelárna voda Avène Clearance 100 ml.

Osobné hodnotenie: Túto značku mám naozaj veľmi rada. Osobne mám veľmi citlivú pleť a táto kozmetika mi plne vyhovuje. Navyše má veľmi pekný obal, ktorý mi je viac ako sympatický. Čo sa  týka samotnej micelárnej vody, osobne som ju ešte nepoužívala, no používala som už viac výrobkov od tejto značky a preto si myslím, že musí byť skvelá. Žiaľ, neviem ju posúdiť. Úprimne veľmi vážne uvažujem nad touto akciou.

Ďalšia akcia sa týka malých detičiek.
...
Názov akcie: Aj čistenie zubov môže vaše deti baviť!

Trvanie akcie: Akcia prebieha od 20.03.2016 do vypredania zásob.

Niečo o akcií: Kúpte svojim deťom špeciálnu zubnú kefku Jack N' Jill Buzzy Brush a dostanete k nej navyše detskú zubnú pastu ZADARMO.

Osobné hodnotenie: Od značky Curanatura som už vyskúšala niekoľko zubných kefiek, všetky ale boli pre dospelých. Ja osobne som si túto značku veľmi obľúbila, nakoľko má naozaj úžasné zubné kefky. Zubné kefky sú plne vyrobené tak, aby boli čo najvhodnejšie k zubom a zároveň sú veľmi šetrné. Tieto zubné kefky ma oslovili najmä vďaka originálnemu detskému vzhľadu, ktorý zaujme deti. Ja, ako dospelák, by som si ich ale nekúpila. Možno, keď budem mať deti, tak im doprajem práve takúto kefku. Čo sa týka zubnej pasty, doposiaľ som ešte Curanatura zubné pasty nevyskúšala, ale ak sú len z časti tak kvalitné, ako zubné kefky, potom budú určite perfektné. Veľmi sa mi páči obal, tejto zubnej pasty. Je veľmi veselý a deti určite poteší. Zároveň je farebný a sú na ňom vyobrazené deti, čo ma veľmi teší. S takouto zubnou kefkou a pastou sa deti určite zabavia.


Ktorá akcia oslovila vás?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára