utorok 3. mája 2016

Krásny mohutný náhrdelník

Ak miluete mohutné náhrdelníky, potom je tento šperk presne pre vás.
Napriek tomu, že sa dá tento náhrdelník kúpiť len v jednej farbe a jednom prevedení, nevedela som mu odolať. Je krásny, veľký, nápaditý a nič podobné som zatiaľ nevidela.

Lístočky sú po celom predku dokonca aj stranách a sú naozaj veľké. Nie je to iba listový tvar. Tieto listy majú aj samotné žilky, aby vyzerali čo najrealistickejšie a myslím si, že sa im to aj podarilo.
Ja osobne by som privítala aj zelenú farbu, nakoľko typická farba listov je zelená a na jar ako ideálna. Taktiež by som privítala hnedú, červenú či žltú farbu, ktorá je typická pre jeseň a preto by kombinácia bola vhodná práve na toto obdobie.
Čo sa týka samotného vyhotovenia, som nadmieru spokojná. Je pevný a aj v realite vyzdrá veľmi dobre. Nakoľko je to veľmi obľúbená farba šperkov, náhrdelník je ľahko kombinovateľný s náramkom či náušnicami. Osobne by som k tomuto mohitnému náhrdelníku zvolila malé decentné náušnice, ktoré by mohli byť v tvare guliek. Náramok by som taktiež zvolila decentnejší a možno by som zvolila taktiež motív listu.

Osobne by som tento náhrdelník zvolila k jednofarebnému outfitu, ktorý by mohol byť napríklad čiernej farby. Taktiež by som volila jednoduchšie kúsky. Mne osobne by sa veľmi páčil k obyčajným čiernym šarák s okrúhlym výstrojom, kde by sa nádherne vyjímal a určite by v tomto outfute aj úžasné ukázal. Tento môj tip však nie je jediný, do ktorého sa náhrdelník perfektne hodí.
A čo vy? Máte doma nejaký mohutný náhrdelník? Páčia sa vám takéto prírodné vzory a uvítali by ste ho vo vašej šperkovnici?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára