štvrtok 27. októbra 2016

Môj Astrid úlovok

Aj keď nám už leto skončilo, prichystala som si pre vás jeden článok v spojení s recenziou i HAULom. Tento produkt som si kúpila už v septembri, avšak k napísaniu článok recenzie som sa dostala až teraz.

Išlo o kozmetický produkt, ktorý síce už v tomto počasí nevyužijem, no musím vám napísať o ňom recenziu. Jedná sa o hydratačné mlieko na opaľovanie Astrid s jeho ochranným faktorom 15. Dôvod, prečo som ho kupovala až v septembri je jednoduchý. Nakoľko sa jedná o produkt s dlhšou životnosťou, môžem ho používať aj budúci rok a keďže bolo začiatkom septembra ešte dosť veľké teplo, používala som ho i teraz. Čo sa týka nakoľko však s ním mám dobré skúsenosti už zo septembra, určite ho budem používať aj cez leto poprípade teplejšiu jar, nakoľko je moja pokožka veľmi bledá a tak citlivá aj na prvotné lúče slnka.

Čo sa týka ceny a samotnej kúpy na stránke notino.sk, mali by ste si sadnúť. Netuším, či sa na stránke vyskytla chyba alebo sa mi len podarilo vychytať úžasnú akciu, avšak tento malý opaľovací krém som dostala za 0,10 eur, čo je tak úžasná suma, že som nakúpila z neho rovno maximálne množstvo = 10 kusov. Myslím si, že si aj vy uvedomujete a je vám jasné, že takéto obrovské množstvo určite nedokážem spotrebovať. Toho som si bola vedomá aj ja, a preto som tento produkt nebrala iba pre seba ale aj svoju rodinu. Aj keď ide o veľmi prijateľnú cenu, myslím si, že sa rodina potešila, nakoľko si aspoň oni nemusia kupovať tento produkt a dostanú ho odo mňa zadarmo. Predsa, 0,10 centov si od nich nebudem pýtať.

Keďže sa jednalo o naozaj nízku cenu, bola som nesmierne zvedavá, aký je v skutočnosti tento produkt a či sa ho vôbec oplatilo zakúpiť si. Môžem vám povedať, že áno. Aj keď je ochranný faktor trocha nízky, rozhodne je plne funkčný, veľmi dobre sa rozotiera aj keď samotné vsakovanie trocha dlhšie trvá. V každom prípade bola cena neporovnateľná s kvalitou, čo ma nesmierne teší a zároveň ma to i príjemne prekvapilo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára