štvrtok 27. októbra 2016

Nákup zubných pást

Opäť vám prinášam nový haul z kozmetického eshopu o ktorom ste u mňa už veľmi veľakrát čítali. Ak mám povedať pravdu, nesmierne rada si nakupujem výrobky z eshopov no a tentokrát tomu nebude inak.

Keďže sa nám už pomaly blížia Vianoce, rozhodla som sa zakúpiť nejaké produkty z tej kozmetiky, ktorú používame každý bez ohľadu na pohlavie, vek či iné parametre. Touto kozmetikou u mňa boli práve zubné pasty, a to Colgate pasty, ktoré má môj otec veľmi rád. Môj otec nerád experimentuje so zubnými pastami, a tak keď mám chuť s maminou zaexperimentovať a vyskúšať inú značku, musíme kúpiť dve pasty. Jednu pre otca = Colgate a druhú pre nás. Osobne mi to síce príde zvláštne, že nechce siahnuť po ničom inom, no na druhej strane ho chápem, keďže mu táto pasta sadla naozaj bravúrne a nechce mať problémy so zubami, ktoré kedysi mával. Napriek tomu som sa však rozhodla trocha zaexperimentovať a do vianočného balíčka (na Vianoce zvyknem rodičom dať malý kozmetický balíček ku všetkým tým darčekom ako vďaku za to, že sa o mňa starajú a podporujú ma) pribalím aj dve Colgate pasty. Konkrétne to bola propolisová pasta a Triple pasta.

Čo sa týka Triple pasty, môj otec ju pravidelne používa a má ju veľmi rád, hoc mne už trocha lezie hore krkom. Niekedy sa pri nej cítim, ako keď držíte nejakú diétu a hlavnou potravinou je napríklad jablko. Teda, celý mesiac musíce zjesť každý deň aj 5 jabĺk a veľmi rýchlo vám táto diéta začne liezť hore ušami. Iba uvidíte jablko a už vás prejde chuť do jedla. Na druhej strane musím povedať, že pasta je naozaj dobrá, dokáže dobre vyčistiť zuby a má veľmi dobrú chuť. Na druhej strane, ako som už spomínala, neodporúčam ju používať dokola a dokola, lebo človeka omrzí.

Ďalším výberom bola propolisová pasta, ktorú som doposiaľ ešte neskúšala. Príjemne ma však prekvapila, pretože má veľmi zvláštnu a zaujímavú chuť a celkom ma aj oslovila. Dobre pení a zostáva mi po nej svieži dych. V porovnaní však s Triple je podľa mňa práve Tripe lepšia.

1 komentár: