štvrtok 17. novembra 2016

Môj nákup

Ahojte. Čo si v online obchode nakupujete najčastejši vy? Ja si počas celého roka snažím dopriať čo najviac kozmetiky, no najväčšiu slabosť mám zrejme na moje obľúbené a veľmi používané produkty, ktoré používam každý deň a to najmä šampóny a ich suché verzie, sprchové gély a samozrejme nemôžem zabudnúť ani na produkty, ktoré musím mať vždy v kúpelni a to odličovač na nechty a make up ale aj odličovacie tampóny. V tomto prípade si môžete v tomto príspevku prečítať o jednom zo suchých Batiste šampónov a potom o odličovacích tampónoch. A aj keď tieto dva produkty zdanlivo nejdu dokopy obaja mám veľmi rada a v mojej kúpelni nesmú chýbať.

Čo sa týka tampónov na odličovanie, musím sa priznať, že ich používam aj pri odličovaní nechtov ale aj pri čistení pleti. Osobne ich používam prakticky na všetko, keďže ide o vatové tampóny, ktoré sa super používajú aj na takéto veci. Čo sa týka odličovania nechtov, dokážu ich odlíčiť prakticky bez problémov, no niekedy sa stane, že pri použití väčšieho množstva odlakovača sa tampón rozpolí na dve časti, čo nie je také príjenné. Na odličovanie make upu sú však ako stvorené. V tomto prípade sa mi tampón nerozpadáva a veľmi dobre ma dokáže s použitím vhodného odličovača odlíčiť. Zároveň je veľmi jemný k pleti a pleť mi nedráždi, čo je naozaj super.

Čo sa týka Batiste suchého šampónu, konkrétne tento šampón má veľmi príjemnú vôňu a dovolím si povedať, že patrí k jedným z mojich najobľúbenejších. Nie je to však iba kvôli jeho úžasnej vôni ale samozrejme aj kvôli veľmi peknému designu, ktorý je veľmi živý a pestrý. V neposlednom rade musím povedať, že je k mojim vlasom naozaj super, nie je vidieť že sú mastné a zároveň mi vytvorí veľmi pekný účes.

 A čo vy? Použili ste už suchý šampón? Máte nejaké skúsenosti s týmto konkrétnym šampónom a čo na neho hovoríte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára