piatok 18. novembra 2016

Zhrnutie nákupu

Určite sa pýtate, koľko si toho objednávam pri jednej objednávke, nakoľko tu pridávam veľa príspevkov. Musím sa priznať, že keď robím objednávku, tak si nakupujem vo veľkom množstve. Je to zapríčinené najmä tým, že si pri objednávke musím platiť za poštovné, a tak si nakupujem toľko, aby sa mi oplatilo zaplatiť poštovné alebo využívam akciu poštovné zadarmo, ktorá je obvykle pri nákupe nad 55 eur alebo pri nákupe nejakých produktov. Pri nákupe produktov s poštovným zdarma ide poväčšine o akciu, kde pri nákupe nejakej drahšej novinky alebo určitej značku si môžete uplatniť práve poštovné zadarmo. Čo som si teda nakúpila naposledy?

Katy Pery Killer Queen - dezodorant
Tento dezodorant ma oslovil svojou unikátnou a neodolateľnou sladkastou vôňou. Zbožňujem sladké tóny a tento dezodorant a táto vôňa je jednoducho božská. Patrí k mojim najobľúbenejším produktom, ktoré si vždy veľmi rada objednám.

Katy Perry sprchovací gél
Tento sprchovací gél som dostala k nákupu ľubovoľného produktu od mojej obľubenej speváčky Katy Perry. Nakoľko ide o novinku, bola som veľmi zvedavá ako bude voňať a opäť ma jej sladkastosť naozaj prekvapila. Je veľmi zaujímavá a určite sa v budúcnosti popozerám aj po nej. Nakoľko mám však rada najmä dezodorantové vône, budem si musieť ešte chvíľku počkať, keďže zatiaľ je ešte iba v parfumovej podobe.

Nivea krém
Nivea krém som dostala darček za nákup Nivea produktov nad 8 eur. Škoda, že túto akciu nebolo možné násobiť, a tak som k nákupu niekoľkých produktov dostala len jeden krém. Na druhej strane sa však určite neplánujem sťažovať, keďže mám krém naozaj veľmi rada a aj táto akcia, ktorú nebolo možné násobiť sa mi určite oplatila. Už len preto,  že by som tieto produkty využila tak či tak, a tak v tomto prípade som dostala ešte aj produkt zadarmo, čo je naozaj super.

Lak na vlasy
Ako ste si všimli, laky na vlasy u nás nemôžu chýbať ani chvíľku a tak mi nedá nespomenúť, že som si samozrejme zakúpila aj lak. O ňom ste mali možnosť čítať recenziu s mojim hodnotení. Pre zhrnutie som s ním celkom spokojná a veľmi sa mi páčia jeho trblietky, ktoré obsahuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára