štvrtok 7. septembra 2017

Moji obľúbenci

Na tejto stránke máte možnosť čítať a prečítať množstvo Haulou, ktoré si cez rok robím. Musím priznať, že niekedy mám dojem, že tú kozmetiku do konca roka ani nespotrebujem (poprípade doma nespotrebujeme), a tak častokrát nepoužitú kozmetiku alebo len párkrát použitú posuniem svojim kamarátom. A to nemusia mať ani narodeniny či meniny. Len tak,.... aby sa kozmetika využila, dostala sa do dobrých rúk a zároveň sa aj spotrebovala s tým, že z nej má daný človek radosť. No,... nie je úžasné byť mojim kamarátom? :D Ale nie,... kozmetiku dávam fakt mojim najlepším kamarátom, takže viem, že sa so mnou bavia kvôli mne a kvôli tomu čo odo mňa dostanú. A,... Radšej už prejdime k téme a začnime sa venovať samotnej kozmetike. Veď predsa, to je presne to, čo vás zaujíma.

Tentokrát sa s vami podelím o krátku recenziu a zhodnotenie mojich 2 najobľúbenejších produktov a to lak na vlasy a suchý šampón od Batiste

Lak na vlasy Nivea Mega Strong
Množstvo ľudí siaha po slabších lakoch, no na moje krepovité a jemné vlasy nefunguje nič iné, ako vysoké číslo. Teda, ako už samotný názov hovorí, Mega Strong bude mať najvyššie číslo a to 6/6. Jeho cena sa pohybuje od 2,50€ až po 2,90€ no ja sa snažím vychytať a nakupovať tento produkt práve vtedy, keď stojí iba 2,50€. V takom prípade si ho rovno kupujem aj do zásoby, ako som spravila aj teraz a kúpila som si ich hneď 3 až 4 kúsky. Lak je veľmi príjemný k mojim vlasom, no opäť musím dbať na to, aby som ho lakovala z väčšej diaľky, inak by sa mi vlasy mohli zlepiť. S nanášaním a ani zmytím nemám problém, pričom vydrží na mojich vlasoch celý deň, a to aj v prípade, že idem na diskotéku.

Suchý šampón Batiste
Asi vás to prekvapí, no doposiaľ som si nenašla svojho Batiste obľúbenca. Zbožňujem sladkasté vône niektorých šampónov, jemnosť vlasov po použití zeleného Batiste na všetky typy vlasov a extra veľký objem od ružového Batiste ktorý vidíte na obrázku. V tomto prípade ma však trocha hnevá ako sa moje vlasy správajú po použití tohto šampóna a najmä to, že sú na dotyk drsné. Na druhej strane mi dokáže vyčarovať naozaj dokonalý účes.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára