štvrtok 7. septembra 2017

Zubná pasta

Ahojte. Opäť som si dovolila zakúpiť si ďalšie veci z notino.sk. Tentokrát však išlo o veľmi obľúbenú zubnú pastu, ktorú za posledný pol rok bola veľmi obľúbená a populárna. Ide o bieliacu zubnú pastu MediBlanc, ktorú ste v posledných mesiacoch mohli dostať aj ako darček k nákupu na tejto stránke, avšak len ako vzorku. V každom prípade, keďže ide o drahšiu zubnú pastu, ktorá stojí až 10eur si myslím, že ide o veľmi dobrý spôsob ako sa s touto zubnou pastou oboznámiť a zároveň si ju aj na vlastnej koži vyskúšať, či je produkt dostatočne vhodný k vašim zubom, a tak možno aj po tejto drahej zubnej paste siahnuť.

Keďže som si však túto zubnú pastu kupovala v plnej veľkosti v dobe, kedy bolo možné získať poštovné zadarmo pri nákupe plnej veľkosti pasty MadiBlanc, rozhodla som sa, že si ju zakúpim aj v plnej veľkosti. Keďže pošovné a balné stojí až 4 eurá a v tomto prípade som teda za zubnú pastu zaplatila akoby len 6 eur, takže aj keď ide o drahšiu pastu, cena bola stále veľmi prijateľná. Osobne som si mohla vybrať ľubovoľnú MediBlanc pastu, a ja som sa rozhodla práve pre červenú pastu, ktorá sa prikladala aj k nákupu ako vzorka. Takže som v tomto prípade mala možnosť dostať malú i veľkú pastu na bielenie zubov.

Ak sa pýtate ako som boloa spokojná s touto zubnou pastou, už som to sem kedysi písala, no zhrniem to ešte raz. Zubná pasta je naozaj veľmi citlivá k zubom a tak som s jej samotným používaním nemala problém. Čo sa týka samotného bielenia, nespôsobila u mňa žiaden zázrak. Zuby mi vybielila o cca 2 odtiene, čo nebol veľmi veľký zázrak na jej vysokú cenu. Veľkým sklamaním však u mňa bolo práve to, že mi obal praskol i napriek tomu, že má 2 vrstvy a tak sa mi určité množstvo dostalo medzi tieto dva obaly a nemohla som ju sporetrebovať. A aj keď išlo o malé množstvo, človeka to určite nahnevá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára