štvrtok 7. septembra 2017

Porovnávame laky

Ahojte. Už  ste na mojom blogu mohli čítať toho o lakoch naozaj, naozaj veľa, avšak mysím si, že laky na vlasy patria k prípravkom, ktoré používam každý deň a zároveň si myslím, že ich používa väčšina dievčat a to pravidelne rovnako ako ja. Preto by každá žena mala vedieť aké sú výhody a aké nevýhody jednotlivých lakov. Preto som sa napokon rozhodla, že vám napíšem ešte jedno porovnávanie lakov na vlasy. Tentokrát pôjde o laky na vlasy taktiež od mojej obľúbenej značky Nivei. Je to najmä vďaka jej prijateľnej, veľmi prijateľnej cene a kvaliteú ktorú mi táto značka ponúka. A aby som bola konkrétnejšia, tentokrát budem porovnávať Nivea Mega Strong lak na vlasy z jeho extra silnou fixáciou a Nivea Color Care, ktorý je určený najmä pre žiarivú farbu vlasov.

Oba tieto produkty majú rovnakú gramáž a to 250 ml, čo je šikovné najmä do ruky, no zároveň sa pohodlne zmestí aj do cestovnej tašky. Do kabelky ho však neodporúčam, nakoľko je na kabelku až príliš veľký, nno v eshope sa dajú kúpiť aj menšie balenia, ktoré by boli vhodné práve na cestovanie alebo do kabelky. Čo sa týka fixácie, ako to už samotný názov hovorí, Mega Strong má extra silnú fixáciu, teda 6/6, pričom Color Care má fixáciu o čosi nižšiu s jeho hodnotou 4/6, čo nie je síce zlé, no fixácia je viac-menej priemerná. Čo sa týka vzhľadového rozlíšenia týchto produktov, opäť ide len o rozdiel v podobe farby písma. Color Care má červené písmo, pričom Mega Strong lak na vlasy má tmavo modré písmo. Čo sa týka designu, tieto dva produkty sú inak rovnaké.

Čo sa týka fixácie Mega Strong mi vyhovuje v tomto prípade oveľa viac ako Color Care. Osobne mi Color Care nesadol, nakoľko mi lepí vlasy a tuženie je priemerné, avšak vadí mi, že ak ho použijem o troška viacej, tak je ho vidieť. Inak s ním nemám výhrady no opäť musím škontatovať, že Mega Strong mi čo sa týka fixácie ale aj pri tvorbe účesov vyhovoval oveľa viac. Možno je to však spôsobené tým, že si vlasy nefarbím, a tak vyhovuje skôr ženám s farbenými vlasmi.

1 komentár: