utorok 28. novembra 2017

Catrice korektor

Ako ste si prednedávnom mohli všimnúť, na mojej stránke sa objavil článok o najlepšej riasenke, ktorú som kedy vyskúšala. Táto riasenka bola od značky Catrice a jej názov bol Glamour Doll. Hlavným dôvodom, prečo som si ju zamilovala bol samotný fakt, že mi dokázala vytvoriť efekt rias taký, že vyzerali ako umelé. Možno to je preto, že mám vo všeobecnosti dlhé riasy, no v každom prípade mi toto ešte iná riasenka nedokázala spraviť. A tak je mojim absolútnym favoritom už nejaký ten rok.


Práve z toho dôvodu, že som si práve v tejto značke našla môjho favorita som sa rozhodla, že vyskúšam nájsť aj niečo perfektné od tejto značky, čo by mi opäť spravilo radosť. Kamarátka mala od tejto značky korektor, ktorý si naozaj veľmi pochvaľovala. A tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam aj ja. Na výber bolo viacero odtieňov - konkrétne dva. Jeden svetlejší a druhý tmavší. A keďže som naozaj veľká bleduľka, rozhodla som sa pre ten bledší s názvom Porcellain.

Keď som si ho dala prvýkrát na tvár, myslela som si, že to bude bledé. No keď som si to rozotrela, tak pekne splynul s mojou farbou pleti. Čo sa týka zakrytia, samozrejme, nevytvorí nejaké zázraky, no prekrytie je podľa môjho názoru naozaj veľmi kvalitné, a človek sa tak cíti oveľa lepšie a sebavedomejšie. Veľmi pekne prekryje aj malé nedokonalosti, a dokonca sa ním dajú zakryť aj pehy, takže ho občas používam aj ako poklad pre make-up, keď chcem čo najviac zakryť pehy.


Tým že ide o tekutý korektor, pričom má aj samotný aplikátor, tak sa veľmi dobre a pohodlne aplikuje na tvár, a dokonca aj na to problematické miesto, ktoré chcete práve zakryť. Hoc ho mám už nejakého toho pol roka, vôbec sa jeho kvalita nezmenila. Stále je použiteľný a nedrolí sa. Skrátka naozaj kvalitka podľa môjho názoru.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára